Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,216)
    • 16.30uur brug Kiewit richting Zonhoven, onderstaande… zeer mooi in het wit 😯

Panamera.jpg

[quote=”cab 88″ post=105044][quote=”Luckyslevin” post=104976]Gisteren een cayenne gespot voor het restaurant “fondue folle” in Waregem. Iemand van het forum :wtf: :wtf: ;)[/quote]

Ik heb die daarnet ook zien staan…
        Nog steeds op dezelfde plek 😀
        Ik heb eens geclaxoneerd met het rechtse pedaal …… :relaxman:[/quote]

Yes, that’s me! Allebei meedoen aan de rit die ik organiseer zou ik zo zeggen.(blijkbaar allebei van de streek)Info bij forum/uitstappen/FondueFollerit. :driver:

Anoniem

[quote=”Luckyslevin” post=104976]Gisteren een cayenne gespot voor het restaurant “fondue folle” in Waregem. Iemand van het forum :wtf: :wtf: ;)[/quote]

Ik heb die daarnet ook zien staan…
          Nog steeds op dezelfde plek 😀
          Ik heb eens geclaxoneerd met het rechtse pedaal …… :relaxman:

Gisteren een cayenne gespot voor het restaurant “fondue folle” in Waregem. Iemand van het forum :wtf: :wtf: 😉

Was de nummerplaat ***-ZIZI ?

Was’t ne lichtblauwen 912? :engeltje:

Ik heb gisteren een Porsche zien staan aan bar Madame Zouzou… Iemand van hier? Of zal er ook weer niemand op reageren? :mrgreen:

Ik vind het wel leuk , en zo een draadje is bijna op elk forum te vinden .
                    Op het Subaruforum zijn de meeste die gespot zijn ook dadelijk leden en die reageren .
                    Is toch leuk als iemand je ergens gezien heeft .
                    Schept een band .
                    en idd ook voor “opzichtigere” spots is dit leuk .
                    zo heb ik bvb op mijn terugweg vanuit Duitsland een matzwarte Panamera gezien met Belgische platen .
                    zou leuk zijn als dat iemand van hier was , want dat was zeer zeker een apparte verschijning.

Is toch leuk, en zeker met een fotootje erbij. Ik heb de kans niet gehad een foto te nemen, maar in Spanje een 997 zien rijden met een vlaai van een caravan achter ! 😕

[quote=”porsche” post=104810][quote=”Funny” post=104807]@Porsche ,ja wat is de meerwaarde ?
                        Ik hoop steeds op het moment dat iemand gespot is en het hier neergeschreven wordt dat de eigenaar die hier misschien stiekem mee leest zegt : het gaat over mij !Waarom eens geen account aanmaken .Hoe meer zielen hoe meer vreugde . ;)[/quote]
                        De persoon van de laatste foto ken ik toevallig en is lid van de Porsche Classic Club. Denk niet dat die een account gaat aanmaken op dit forum.[/quote]
                        Nee, maar iemand anders misschien wel. Als je ziet hoeveel “gasten” hier bijwijlen op ‘t forum zitten.
                        Het is gewoon leuk om je ervaringen te delen: “Ik heb die of die zien rijden en dit of dat was eraan veranderd”, of “Ne Porsche? In ons boerengat waar maar 5 auto’s per dag passeren?”. Stuff like that you know?
                        Heb onlangs bij ons eentje gezien in de Martini kleuren (zoals hierboven) en één van de weinige 991’s die ik al gezien heb passeerde vlak voor mijn deur met een speciale nummerplaat erop nog ook.
                        Waar moet je dat anders allemaal kwijt? Vandaar één topic om zo’n prullaria in te schrijven.

@Porsche +1 :applaus:

[quote=”Funny” post=104818]@Porsche hoeft ook niet !We gaan ook niet allen naar het zelfde restaurant of cafe maar als Porschisten elkaar ontmoeten weten ze meestal toch wel waarover gepraat . ;)[/quote]
                            Voila Funny, je zegt hetzelf: ” als Porschisten elkaar ontmoeten weten ze meestal toch wel waarover gepraat “.

Zeg nu eerlijk, dat is toch veel zinvoller dan: ” ik heb eergisteren, gisteren, vandaag, vanmiddag, vanavond enz. gezien ” … 😉

@Porsche hoeft ook niet !We gaan ook niet allen naar het zelfde restaurant of cafe maar als Porschisten elkaar ontmoeten weten ze meestal toch wel waarover gepraat . 😉

[quote=”Funny” post=104807]@Porsche ,ja wat is de meerwaarde ?
                                Ik hoop steeds op het moment dat iemand gespot is en het hier neergeschreven wordt dat de eigenaar die hier misschien stiekem mee leest zegt : het gaat over mij !Waarom eens geen account aanmaken .Hoe meer zielen hoe meer vreugde . ;)[/quote]
                                De persoon van de laatste foto ken ik toevallig en is lid van de Porsche Classic Club. Denk niet dat die een account gaat aanmaken op dit forum.

@Porsche ,ja wat is de meerwaarde ?
                                  Ik hoop steeds op het moment dat iemand gespot is en het hier neergeschreven wordt dat de eigenaar die hier misschien stiekem mee leest zegt : het gaat over mij !Waarom eens geen account aanmaken .Hoe meer zielen hoe meer vreugde . 😉

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.