Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,216)
    • Waarschijnlijk zal het aan mij liggen maar ik vraag me al een hele tijd af wat de meerwaarde is van deze topic “Wie heb ik gezien ?”

Telkens ik de baan op ga kom ik Porsches tegen, in alle modellen en kleuren. Is het dan de bedoeling dat ik elke keer post, vanmorgen heb ik …, gisteren heb ik…, eergisteren heb ik … die of die gezien, eventueel een foto’tje plaatsen… ja, en dan ?

Ik zie er echt het nut niet van in maar zoals ik al zei in mijn post, het zal zeker aan mij liggen. 😉

Moest dit toch even neerpennen na 480 reacties is dit mijn reactie N° 481 😀

En deze vanmorgen tegen gekomen :driver: :driver: :driver:

Attachments:
        • oudeP.JPG

Onlangs de deze zien staan, iemand ❓ ❓ ❓

Attachments:
          • 996.JPG

“Haast en spoed is zelden goed!”

XXX

Gisteren op de Luitenant Lippenslaan iemand met een zeer mooie 997 cabrio met nummerplaat SC ….
              Hij vond het leuker om door het gras te gaan in plaats van te wachten tot de file doorreed. Kon niet snel genoeg de autostrade op, was aleen vergeten dat er een paaltje stond… Toek, linker bumer, spatbord, licht…. Hij zat er wat beteuterd bij. ZEker geen Gentlemen driver van ‘t forum, dat geloof ik niet. :puke:

Vandaag in Alken rond 14.30u een zeer mooie champagnekleurige SC Targa .
                Ik was met het werkpaard onderweg (de WRX)
                Iemand van hier ?

vandaag op de houtlaan in schilde een 944cabrio en een 996 erachter.
                  Centrum schilde een zwarte 997cab met zwarte velgen en een gele 993.

misschien iemand die belegd in porschkes?

[quote=”Funny” post=104538]Deze morgen in St-Martens-latem een Carrera Gt zien rijden ,eigenaar is tevens eigenaar van een bank . 😳 😉 😉 ;)[/quote]

Eigenaar van een bank ❓ vandaar dat onze intresten zo laag zijn 👿

broem broem

Die gaat mij een leuke vakantie tegemoet zo te zien, of het zou uit voorzorg moeten zijn 😀

zonet cayenne met bootje in mn straat gepasseerd…
                            [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010323.jpg[/IMG]
                            [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010324.jpg[/IMG]

Deze morgen in St-Martens-latem een Carrera Gt zien rijden ,eigenaar is tevens eigenaar van een bank . 😳 😉 😉 😉

Ja Luc ,miss coast had me nodig want met de fiets vond ze het net iets te lastig .
                                Hopelijk mag ik van haar ook :drink: .

Aha Funny, back in Belgium :drink: :drink: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.