Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
😯 er loopt vast op deze bol een Aziaat of Arabier met wat losse $$ in z’n pochetten om die witte over te nemen.
Ondertussen gevonden…
http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-t-europese-wagen-197922001.htmlWarmte heeft blijkbaar op alles z’n invloed…
Gisteren omstreeks 16.45 centrum Merchtem, witte pré-impact 911 coupé met garageplaten ZZI-…
Knappe wagen… mocht hij te koop zijn…Achter wie zijn witte Boxster 981 reed ik daarstraks in Houthalen? 🙂 Hing een sticker van PC Geel op.
Rond 21u 996 carbio donkerblauwe denk ik op de provinciesteenweg kwam van haacht en ging richting kampenhout.
[quote=”mcklusky” post=173779]vandaag omstreeks 13u50 op de herentalsesteenweg of baan aan de op en afritten van de E313 een mooie witte sc of 3.2 achter mij met een forum lanyard aan de spiegel… dat geluid toen ik afdraaide en de porsche me voorbij kwam… RRRRR Lekker lekker…[/quote]
Dat zal ik geweest zijn :up:
Na de zomersproetjesrit heeft de trajectcontrole van de politie mijne Boxster blijkbaar ook gezien volgens hun briefje dat ik vandaag mocht ontvangen :bounce: Mijn eigen stomme fout 😳 :bounce:
vandaag omstreeks 13u50 op de herentalsesteenweg of baan aan de op en afritten van de E313 een mooie witte sc of 3.2 achter mij met een forum lanyard aan de spiegel… dat geluid toen ik afdraaide en de porsche me voorbij kwam… RRRRR Lekker lekker…
daarnet een bloedrode SC of 3.2 (nr plaat NXN …) met taartschep achterop gekruisd aan de autokeuring van Turnhout.
[quote=”Harley49″ post=172890]
Is vooral geen Porsche maar een Hyundai IX35.
Waar blijven de kenners nu??[/quote]ik denk dat jij een brilleke nodig hebt :geek: …. Als dat een hyundai is, dan ben ik George Clooney…
dit is een hyundai…
Die caravan wordt wel degelijk getrokken door een Cayenne…
St-Job is goe bezig! :first:
Stilaan aanpassing van de straatnaam aanvragen, naar *porsche -avenue… :coolness:
[quote=”gijsbeer” post=172868]het weer van de laatste dagen was *porsche -gunstig…
Vorige week mooi G-model targa (USA) op Ruggeveldlaan in Deurne, ik denk iemand van ‘t forum…
Donderdagavond een trailer met een prachtige 930 turbo op de oprit aan ‘t sportpaleis. (achterwaarts geladen!) Toen ik voorbij de trekkende Mercedes reed, zag ik aan de rechterkant een brede smile tevoorschijn komen. Duidelijk de nieuwe eigenaar! Onder de dikke laag stof zat volgens mij een zeer mooi exemplaar!
Zaterdag in St-Job vier *porsche ‘s op één minuut tijd, waaronder een mooie knalrode Boxster, Een geparkeerde 996 4S cabrio…
Baasjes, laat de beestjes maar uit!![/quote]Ja…in st Job stikt het van de Porsche’s
Aléén al in de straat waar ik woon zijn er 13 woningen…..en er staan 6 Porsche’s
[quote=”petertav” post=172650]deze avond gezien; cayenne of macan?
[/quote]
Is vooral geen Porsche maar een Hyundai IX35.
Waar blijven de kenners nu??
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.