Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,216)
    • [quote=”luc993cabrio” post=103708]@zwarte pijl, vanmiddag Brugge gepasseerd ❓ ❓ :?:[/quote]

Luc dat zou wel eens goed kunnen . 😉

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Emoticons/SugarwareZ-171.gif[/IMG]
        The gloves are off. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=103841]Damn !

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Yellow/beat_shot.png[/IMG]
          Die zag ik niet aankomen. :respect2:[/quote]
          Dance with the devil… at your own risk :geek: 8)

😆 😆 😆 😆 😆

:happy: :driver: 😆

PB

Damn !

[IMG size=75X75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Yellow/beat_shot.png[/IMG]
                Die zag ik niet aankomen. :respect2:

Ja, in de bochten ben jij almachtig dankzij je 4-wielbesturing :engeltje:

PB

Op de rechte stukken bedoel je? :happy: :mrgreen: :first:

[quote=”PatrickB” post=103719]Vanmiddag een zwarte 996 4S, welke serieus in de weg reed. :happy:[/quote]
                      Je kon niets zien van ‘t stof dat hij achterliet ofzo?? :mrgreen: :engeltje:

@911-lover
                        oeps betrapt: weer teveel :sleep: aan de rode lichten…
                        volgende keer :drink: :happy:

PB

Vanmiddag een zwarte 996 4S, welke serieus in de weg reed. :happy:

@zwarte pijl, vanmiddag Brugge gepasseerd ❓ ❓ ❓

Daarstraks rond 12u een witte Spyder met een groot nr 22 op de zijkant gespot van Hasselt richting Lommel .
                              En een bekend iemand aan het stuur die nadat zijn licht groen werd het gaspedaal wist staan .
                              Volgende keer rond je kijken (voor het geval er aan de zijkant flikken zouden staan 😉 ) Dan had je me met de Scuba zien staan 😈

[quote=”jokke_vlo” post=102902]Vorige week op Zolder, tijdens de vrije trainingen, dacht ik een zwarte GT3 op de parking te zien en werd ik aangesproken door een lid, Funny dacht ik of ben ik fout?
                                [/quote]

René rijd met een zwarte gt3

Johan dat was ik niet !
                                  Vrijdag 13/7 rond 20u30 een Heel mooie 930 turbo gezien in Nieuwpoort .
                                  Even met de sympatieke eigenaar gesproken .De wagen kwam van Frankrijk met maar 40000 km op de teller .

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.