Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,216)
    • @ Jokke_vlo Dat zal Funny niet geweest zijn want hij rijdt met een Witte GT3 .
      Dat bandje was wel op zo te zien :wtf:

in een laatste poging om 1.46 neer te zetten ?

Band ziet er niet te best uit 😯

Hopelijk heeft deze niet teveel andere schade veroorzaakt ❓

Vorige week op Zolder, tijdens de vrije trainingen, dacht ik een zwarte GT3 op de parking te zien en werd ik aangesproken door een lid, Funny dacht ik of ben ik fout?
            Sorry dat ik niet altijd spraakzaam ben als ik op een trackday of training ben…..

Dat was trouwens nodig, gezien ik dit voorkreeg tegen volle snelheid: [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/140/gesprongenband.jpg/][IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2264/gesprongenband.jpg[/IMG][/URL]

Rond 10u15 ter hoogte van Duizend Appels (ja noemt écht zo)
              komende van Waasmunster richting Sinaai.
              Grijze Boxster (ik dacht zwart dak) met een hemels geluid.
              Jammie.
              Ciao,
              Luc

Amai, ‘t zal wel zijn! Wolken kennen ze daar niet :mrgreen:

XXX

Goed weer ❓ 🙄 ❓

Nekeer anders dan anders: eergisteren een mooi blinkende zwarte Porsche Cayman met Belgische (nieuwe) nummerplaat zien voorbijgieren in het zonovergoten en hete centrum van Meloneras / Gran Canaria.
                    Ik stel me dan de vraag ‘wat en hoe komt een Belgische Porsche daar zoeken?’

@ PVB waarvan zeker ? vijgenbladje of deze trien.
                      zot zijn doet idd geen zeer maar helpen dat da doet :happy:
                      Als alle zotten ter wereld hier zouden zitten de wereld heel simpel in elkaar.
                      Off topic; mor allé wel wa plezant hé.
                      ciao
                      Luc

PB

Dan stond ik vooraan in de rij. :drink:

Al een geluk dat zot zijn geen pijn doet ! 😉 Anders zat gans het forum aan de morfine . 😳 😥

Zot zijn hoeft niet om hier te vertoeven maar het helpt wel een beetje … :happy: :mrgreen:

[quote=”BeerMetWielen” post=102533]Soms vraag ik mij af er hier nog wel ‘normale’ mensen tussen zitten.
                              Eva had een vijgenbladje; dees trien niet.[/quote]

Hoe ben jij daar zo zeker van ? 😆

Hier zitten idd minder normale mensen, vooral daarom dat ze allen Porsche rijden 😆

Soms vraag ik mij af er hier nog wel ‘normale’ mensen tussen zitten.
                                Eva had een vijgenbladje; dees trien niet.

Is zij het?

EVE.jpg

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.