Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,216)
    • [quote=”jol178″ post=102492]who the fuck is Eva ??[/quote]

Adam zijn vrouw :mrgreen: ??

who the fuck is Eva ??

Eva woont in de buurt van Sint-Martens-Latem !
          Bij mijn weten komt Eva niet op het forum .

Anoniem

Vanmorgen op de E17 in Kortrijk Eva gezien in haar witte cayenne.. :driver:
            Ge weet wel, de Eva van 9-EVA-001
            8)

half uur geleden, grijze 996, ter hoogte
              van ‘tVershuisje in Sint-Niklaas. Mooie snelheid trouwens.

Gisteren ring Antwerpen witte 997 GT3

Mijn paardjes stonden op stal :mrgreen:
                  Vandaag heel de namiddag zitten kuisen aan de zwarte, we moesten daarna nog weg, net vertrokken: een plensbui… ‘t zal morgen met een smerige wagen te doen zijn 🙁

Met de dochter op weg naar ‘t Chinees restaurant :lekker: , maar ik moest nog effe langs den ING in Lebbeke 😎
                    Ik was daar ook aan het opletten of ik uw auto’s niet spotte :mrgreen:

Rond 20u kwam er een 997 cabrio voorbijgeschoven thv ‘t Toreken in Lebbeke met sjiek volk in, nummerplaat was iets met BOG in 8)
                      Iemand van hier? :sarcastisch

Rond 15u in Lint de nieuwe 991 cabrio zien rijden :respect2:

911Carrera4SCabrio.jpg

Omstreeks 17uur gespot op de ring te Antwerpen-Wommelgem 911 Carrera S4 Cabrio.

Ook nog te Ekeren zwarte Cayman richting Breda omstreeks 16.30uur en witte 911 richting antwerpse ring.

Iemand die zijn autootje herkend soms ? :sarcastisch

Omstreeks 14.30 uur, witte 911 met zwarte velgen en zwarte porsche striping op onderkant deuren. Stond aan de pomp iets voorbij Porsche Verellen te Geel, knappe bak !

Rond 15.15 uur rode 911 op de baan te Zonhoven richting Houthalen.

‘k Ga diene sowieso wel een beetje blijven missen 😉

Uwe 993 al aan’t missen Pascal?? :engeltje:

[quote=”Pascal911″ post=98543]…een zwarte Porsche 993 TurboS uitvoering deze late voormiddag op Leuvenstesteenweg te Boortmeerbeek richting leuven,iemand van hier?Prachtig machien,al zeg ik het zelf… :mrgreen:
                                  Grtz Pascal911[/quote]

Ik zag een paar weken geleden een zilvergrijze 993 Turbo S in Knokke. Denk wel dat het een echte was… had gele remklauwen, de luchtinlaten en de dubbele spoiler. Blijft :respect2: :respect2: een bangelijke wagen!!!

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.