Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 1,216)
    • begin van de week een zwarte cayman op de ring van antwerpen
      Gisteren dezelfde cayman aan de brug naar de noorderlaan.

…een zwarte Porsche 993 TurboS uitvoering deze late voormiddag op Leuvenstesteenweg te Boortmeerbeek richting leuven,iemand van hier?Prachtig machien,al zeg ik het zelf… :mrgreen:
        Grtz Pascal911

Dat zal niet mankeren! 😉

Anoniem

De nummer plaat leek sterk op de uwe, vandaar de twijfel 😀
            We zien elkaar nog wel eens ergens deze zomer 😀

No problemo!
              Ik was het in elk geval niet 8)

Anoniem

Is Mushroom vandaag bij Porsche center Verellen geweest ❓ 😀
                Ik heb daar een mooie 996 4S gezien en na de nummerplaat van de uwe gezien te hebben op een foto die ik hier heb denk ik dat jij het was.
                Als dat zo is, sorry om niet even goedendag te komen zeggen 😳 ik was weeral maar eens gehaast 😳

rond 13u30 in Sint-Niklaas centrum een zwarte coupé carrera(3.2)
                  1-B….

gistere avond op de Boomsesteenweg A12 ter hoogte van Aartselaar 3 knappe wagens gezien, een matgroene met goude bestickering op een 997 4s :respect2: , dan een R8 in de repsol kleuren :lekker: en een witte met blauwe en grijze stickers op een Lambo

Gistern in reims ne 997cab met …-911.
                      Deze ochtend een boxster op de bredabaan, draaide net af richting deurne.

donderdagnamiddag, ik was onze daily aan het poetsen, kwam er een prachtig G-model cabrio voorbij, met een zeer mooie sound! Het was een zilverkleurige.
                        Waarschijnlijk in tweede om de verkeersdrempels in onze straat te nemen, reed hij voorbij het bosuil-stadion in Deurne. Iemand van hier? Anders volgende keer zeker stoppen zenne!!
                        Groetjes,

Gijsbeer.

mijn bovenbuurman boven de winkel heeft ne r8 gekocht bij ae in izegem
                          verdoemme das ne bak
                          me verrie jalooooeeeeeeees

vandaag met de boxster buitengeweest en aan de kanten van Zandhoven toch wel wat tegengekomen. Een 911 sc, een turbo cabrio genII, een 968, een 986cs in het geel (stond te koop langs de baan), een boxste op de parking in schild en een 997 + 993 cab op de parking van de loteling in schilde.

Ik kwam terug van het werk en was met de V50. Nogal een gruize muis 🙂
                              Hoop dat het een leuke rit was!

ah, heb u niet gezien 😳

[quote=”Pieters” post=96444]Meneer van Kerckhove stak den A12 over om iets na 7u.
                                Lekker weertje hé, kreeg direct zin om te rijden en ben de mijne ook meteen van stal gaan halen.[/quote]

na het spotten van een 996cab op de noorderlaan in antwerpen mijn boxster ook nog maar es van stal gehaald. All in all is het toch een super auto….

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.