Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,216)
      • Jaja, vanmiddag de nieuwe 911 gezien van Mushroom in Knokke :driver: :driver: :driver:

Stond wel raar geparkeerd ❓ ❓ ❓ stond op de achterzetels van zijne 996 4S :first: :first: :first:

Funny :respekt: :first: :drink:
          Dat doe ik met mijn vrienden Mush :driver: :drink:

Funny, wat Snoer doet met zijn vriendjes daar hebben wij hier geen zaken mee hoor :mrgreen: :engeltje:

Snoer wat win ik als ik het correct heb ? 😉
              Is er ooit eens ducktape bij te pas gekomen ??

Doe een gok (Je kent hem ook Funny)RLC Oostende 🙄 En nu weet jij :relaxman: ook dat ik vrienden heb :mrgreen:

Snoer heeft vrienden :applaus: .Dan weten we wie het is . 😉

Nee hij komt niet op dit forum, Het is een vriend van mij en lid van PCT .

grijze GT3 :lekker: rond de middag regio Waregem, iemand van hier?

achter pistoleekes in het mondaine knokke ? :mrgreen: :happy:

Mij kan je het vaakst zien rondtuffen aan onze Vlaamse kust . 😉

…vanwaar ben jij dan Funny?
                            Grtz Pascal911

Vanmorgen omstreeks 10.30 donkergroene 911 cabrio komende van Hasselt brug over richting Zonhoven gezien. Iemand van dit forum soms ?

Woon te viversel(heusden-zolder)

Pascal911 ,ik geraak er niet uit aan wie je dat schrijft .hopelijk passeren we elkaar eens ?
                                  Het zal toch voor Luccabrio zijn scheefpoeper niet zijn zeker . 😉

Sorry voor de 2 berichten hierboven,wou repliceren op een berichtje van iemand uit Heist op den berg.Hoe doe ik dat aub en hoe haal ik de 2 vorige berichten eraf?
                                    Grtz Pascal911.

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.