Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,216)
    • Hallo,ik rijd met een zwarte993 4S met turbospoiler en wonende in OLV waver,hopelijk passeren we mekaar eens;)
      Grtz Pascal911.

Hallo,ik rijd met een zwar te993 4S met turbospoiler en wonende in OLV waver,hopelijk passeren we mekaar eens;)
        Grtz Pascal911.

Een privé detective die iemands man (vrouw) moest betrappen op “scheefpoepen” ? 😀

Stond hij nog op de weg of lag hij in de gracht? :relaxman:

Gisterenavond lag hier aan de overkant van onze straat iemand te slapen in een donker grijze 997 GT3 MKII :sleep: :sleep: :sleep: blijkbaar zeeeeeeeeer vermoeiend zo ne GT3 :driver: :driver: :driver:
              Iemand van hier ❓ ❓ ❓

1-BU…. blauwe carrera 3.2 gezien rond 14u(man en vrouw stapten taverne de warande binnen 😉

iemand van hier?

Van hasselt afkomstig en woon in Wellen

Inderdaad heel wat Limburgers…
                    Ik ben van Bilzen afkomstig maar woon in Hasselt

genoeg limburgers hier

Hoeveel Limburgers zitten hier eigenlijk op dit forum, ik zie er hier al twee boven mijn post staan 🙂

Alden Biesen, ook vlakbij voor mij!

nondedju en ik woon daar zo kort bij 😈

Gisteren wel 25 Porsches gezien aan het kasteel van Alden Biesen . :lekker:

neen was in de late namiddag omstreeks 16u30 dacht ik, waarschijnlijk op terugweg dan van RLC?

XXX

Rond een uur of 10:00u?
                                Ikke onderweg naar de RLC :relaxman:

op de herentalsebaan te wommelgem een sc targa, iemand van hier?

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.