Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,216)
    • Deze namiddag aan het tankstation in Jabbeke een mooie zwarte 3.2 met turbo spoiler gezien .Wagen staat in heel mooie staat .
      Eventjes met de sympathieke eigenaar gesproken .
      Funny

Een 911 in het rood is prachtig ,maar weinigen durven het aan om hem in het rood te kopen .
        Ik zelf ben helemaal weg van het kleur Riviera blauw .

Gisteren omstreeks 15 uur kwam een denk ik splinternieuwe 911 met rode kleur op het knooppunt te Lummen de autosnelweg opgereden richting Leuven. Iemand bekend hier op het forum? Wel prachtige “voiture” moet ik zeggen, het rood valt voor deze wagen heel goed mee.

een witte SC of Carrera(1-B….) stilstaand op de Gentsestw te Aalst

een grijze 993 cabrio op de E17(Gent) richting Antwerpen

De dame of de 912 ❓ :mrgreen:

Gisteren rond 16u30 op de E19 een dame die duidelijk aan het genieten was van het ritje in haar 912! Zag er goed uit.

e313002.jpg
                  gister op de 313

Deze namiddag in centrum Oud-Turnhout, 2 zwarte 964. Mooi!!

[quote=”carbonman” post=92732][quote=”911-lover” post=91927]Daarnet op weg naar huis kwam ik rond 14.30u op de weg van Wellen naar Alken een witte Boxster Spyder tegen .
                      Ik was met de DD (Subaru WRX) en heb mijn handje opgestoken .
                      Iemand van hier ???[/quote]

ah super! heb de Subaru gezien, cheers IT WAS ME!
                      was teveel met mijn Spyder bezig om terug te wuiven :driver:[/quote]

vrijdag in het naar huis rijden met de Spyder heeft iemand met een A3 vrolijk met zijn lichten geknipperd en gewuifd. Iemand van hier?

Daarstraks rond 15.15 u in de velden op een smal betonnen boerenweggetje in Arendonk, een zwarte 996 cabrio, denk turbo of 4S. De bestuurder was aan het bellen terwijl hij reed, en daar kon je echt niet naast kijken! Dikke foei zou ik zeggen.

Maandag ochtend 8 uur (in de mist) Markt te Herentals: donkere 997 Turbo.

vanmiddag in de haan een grijze carrera coupé met carrera stickers, iemand van hier?

sssssssst Plumber, nie iedereen moet da weten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ha ja, ge hebt toch zelf gezegd dat het den uwe is? :happy:

Vanmiddag terug de rode Carrera GT gezien in Knokke, ferm spel zunne. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.