Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
vandaag om 17u een zwarte 993 aan de peugeot VanHoecke in st niklaas. Stond klaar om af te draaien in de passtraat, ik reed net het kruispunt op van de n16. Snel effe handje op maar moest snel zijn, was de uitlaat aan het testen 😀
[quote=”911-lover” post=91927]Daarnet op weg naar huis kwam ik rond 14.30u op de weg van Wellen naar Alken een witte Boxster Spyder tegen .
Ik was met de DD (Subaru WRX) en heb mijn handje opgestoken .
Iemand van hier ???[/quote]ah super! heb de Subaru gezien, cheers IT WAS ME!
was teveel met mijn Spyder bezig om terug te wuiven :driver:donderdagochtend omstreeks 09u een 996 4S in het zwart op de bredabaan in merksem. Blijft toch een super knappe bolide!
Deze morgen,
Einde van de R4 in Merelbeke richting E40
een mooie oude Targa donker grijs
nr-plaat 1-BER-***iemand van hier?
Anoniem8 maart 2012 om 22:36Uurtje geleden.
Gehaaste zwarte Panamera aan kruispunt ring Geel richting mol.
Het spijt mij maar ik kon het niet laten :driver: :happy: diesel power :happy:Woensdag om 19 u op de ring rond Antwerpen een rode 911 nummerplaaat 911jds .
Iemand van hier ?Deze namiddag, rond 16u30 in Asse… :sarcastisch
‘t Was echt goddelijk: 2 oude besjes in een Cognackleurige 997 4S Targa.
Ik liet hen voor om de steenweg op te draaien en ze hadden plezier voor 10 :first:[quote=”911-lover” post=91927]Daarnet op weg naar huis kwam ik rond 14.30u op de weg van Wellen naar Alken een witte Boxster Spyder tegen .
Iemand van hier ???[/quote]
Dat zal waarschijnlijk Carbonman geweest zijn. Hij woont in Alken.Anoniem2 maart 2012 om 21:50Ook ferm moeten :driver: om die te kunnen volgen zeker? (grapje)
Denk dat ik weet wie het is, kerel van +/- 45j, redelijk sportief, onsympathieke gelaatsuitdrukking, …is het die wel, heeft ook nog een 996, Panadinges en veel héél veel EURookes
Ma t’ kan ook iemand geweest zijn die oa naar een noodgeval moest 😐Zie ik iemand zo’n toeren uithalen laat ik die, sinds mijn hartaanval, metteen door. Je weet eigenlijk nooit wat er bij die mens op dat moment omgaat. Keur het zeker niet goed, maar je zal het maar voor hebben.
Doch idd 9/10 is het een onverantwoordelijke kl…
[quote=”JoeBar_S2″ post=91905]nu ben ik nieuwsgierig? rijstijl? indruk maken? belachelijk maken?[/quote]
Die man was compleet geflipt. Zigzaggen achter voorliggers, gebaren maken naar medeweggebruikers, rechts voorbij, afrit nemen om kort nadien terug op de E313 te verschijnen, een C 220 break afsnijden zodat deze persoon in de remmen moest om aanrijding te vermijden, omdat die C 220 met de lichten flikkerde plots op de rem, in Grobbendonk richting Herentals scheuren om nadien terug richting Nijlen te moeten, ……. Echt heel bizar gedrag. Ons merk niet waardig.
Daarnet op weg naar huis kwam ik rond 14.30u op de weg van Wellen naar Alken een witte Boxster Spyder tegen .
Iemand van hier ???nu ben ik nieuwsgierig? rijstijl? indruk maken? belachelijk maken?
E313, richting Hasselt t.h.v Viersel:
Zwarte Cayenne 633-***, mijnheer als u denkt dat zo’n rijstijl indruk maakt denk dan vlug iets anders. U maakt niet alleen uzelf maar eveneens “alle” Porscherijders ronduit belachelijk. :puke:
[quote=”luc993cabrio” post=91802]Gisteren de ‘Rene’ gezien in Knokke met zijne zwarte GT3, miljaar da spel maakt lawaai. :relaxman: :relaxman: :relaxman:[/quote]
yupyup, met het wijveke gaan eten en dan es int Zwin gaan wandelen
Merci heren :driver: kvind het zelf nog elke keer een genot als ik da ding in gang steek hehe
[quote=”luc993cabrio” post=91802]Gisteren de ‘Rene’ gezien in Knokke met zijne zwarte GT3, miljaar da spel maakt lawaai. :relaxman: :relaxman: :relaxman:[/quote]
Niet normaal dat geluid inderdaad 😆
Vorig jaar eens een tijd achter gereden op een rondrit 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.