Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,216)
    • Gisteren de ‘Rene’ gezien in Knokke met zijne zwarte GT3, miljaar da spel maakt lawaai. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Op autogespot staan er foto’s en een video van de rode Carrera gt .1cqo888 met overal reclame van Raes racing erop .

Niet in RL, maar vorige maand was ik in Londen en zag toen het artikel in bijlage in het Classic Porsche Magazine. Volgens mij de wagen van een forumlid ;). Trouwens een mooi tijdschrift, meer info hier http://www.classicporschemag.com/

Attachments:
          • Carrera3.0_2.jpg
          • Carrera3.0_3.jpg
          • Carrera3.0_1.jpg

SLS stond er begin december al. De GT was afkomstig van Porsche Stuttgart.

Denk dat er een SLS is overgenomen op de GT, dus zal die hoge piet niet zo heel veel 😕 moeten opleggen hebben

[quote=”RODONDO” post=91708]Staat al een tijdje niet meer in hun showroom. Dus wie weet….[/quote]

Mss één of andere hoge piet die met zijn eindejaarspremie hem gekocht heeft :mrgreen:

Was alleszinds een recente nummerplaat 1-C**-***

Staat al een tijdje niet meer in hun showroom. Dus wie weet….

[quote=”KDC” post=91652]Vanmiddag om 15u15 ter hoogte van afrit Machelen een rode Carrera GT :lekker: :lekker: :lekker:[/quote]

De enigste die ik ken in belgie met een rode CGT is die van Raes Racing

k’Zou niet willen de VAA betalen van die wagen …. :puke:

Shit betrapt :driver: :driver: :driver:

Vanmiddag om 15u15 ter hoogte van afrit Machelen een rode Carrera GT :lekker: :lekker: :lekker:

Jep,
                              nog een nieuwe laklaag en over enkele weken terug genieten van een Porsche (had al een 996).
                              😉

bruine carrera 3.2 G50 bij dekens, gelukkige zit hier op het forum denk ik 😉

PB

Grijze Carrera S met nummerplaat YPY-… op Katoen Natie Kaai 1227 in Kallo.

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.