Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,216)
    • Gisteren de ‘Rene’ gezien in Knokke met zijne zwarte GT3, miljaar da spel maakt lawaai. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

0

Op autogespot staan er foto’s en een video van de rode Carrera gt .1cqo888 met overal reclame van Raes racing erop .

0

Niet in RL, maar vorige maand was ik in Londen en zag toen het artikel in bijlage in het Classic Porsche Magazine. Volgens mij de wagen van een forumlid ;). Trouwens een mooi tijdschrift, meer info hier http://www.classicporschemag.com/

Attachments:
          • Carrera3.0_2.jpg
          • Carrera3.0_3.jpg
          • Carrera3.0_1.jpg
          0

SLS stond er begin december al. De GT was afkomstig van Porsche Stuttgart.

0

Denk dat er een SLS is overgenomen op de GT, dus zal die hoge piet niet zo heel veel 😕 moeten opleggen hebben

0

[quote=”RODONDO” post=91708]Staat al een tijdje niet meer in hun showroom. Dus wie weet….[/quote]

Mss één of andere hoge piet die met zijn eindejaarspremie hem gekocht heeft :mrgreen:

0

Was alleszinds een recente nummerplaat 1-C**-***

0

Staat al een tijdje niet meer in hun showroom. Dus wie weet….

0

[quote=”KDC” post=91652]Vanmiddag om 15u15 ter hoogte van afrit Machelen een rode Carrera GT :lekker: :lekker: :lekker:[/quote]

De enigste die ik ken in belgie met een rode CGT is die van Raes Racing

0

k’Zou niet willen de VAA betalen van die wagen …. :puke:

0

Shit betrapt :driver: :driver: :driver:

0

Vanmiddag om 15u15 ter hoogte van afrit Machelen een rode Carrera GT :lekker: :lekker: :lekker:

0

Jep,
                              nog een nieuwe laklaag en over enkele weken terug genieten van een Porsche (had al een 996).
                              😉

0

bruine carrera 3.2 G50 bij dekens, gelukkige zit hier op het forum denk ik 😉

0
                                PB

Grijze Carrera S met nummerplaat YPY-… op Katoen Natie Kaai 1227 in Kallo.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.