Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,216)
    • het weer van de laatste dagen was *porsche -gunstig…

Vorige week mooi G-model targa (USA) op Ruggeveldlaan in Deurne, ik denk iemand van ‘t forum…
      Donderdagavond een trailer met een prachtige 930 turbo op de oprit aan ‘t sportpaleis. (achterwaarts geladen!) Toen ik voorbij de trekkende Mercedes reed, zag ik aan de rechterkant een brede smile tevoorschijn komen. Duidelijk de nieuwe eigenaar! Onder de dikke laag stof zat volgens mij een zeer mooi exemplaar!
      Zaterdag in St-Job vier *porsche ‘s op één minuut tijd, waaronder een mooie knalrode Boxster, Een geparkeerde 996 4S cabrio…
      Baasjes, laat de beestjes maar uit!!

image_2014-07-06-4.jpg
        Vandaag in Cabopino de eerste Porsche macan S gezien op de parking van de golfbaan in Spanje.
        Ziet er heel mooi uit vooral in witte uitvoering. :happydance:

Attachments:
        • image_2014-07-06.jpg
        • image_2014-07-06-2.jpg

deze avond gezien; cayenne of macan?

foto.jpg

Deze ochtend een zwarte 911 in de file op de E40 richting Brussel.
            [IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/03/e7y2y6et.jpg[/IMG]
            Oh ja, indien iemand van hier, je rechter remlicht werkt niet ;).

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Deze morgen aan het rond punt in schiplaken een rode of bordeaux 928 (lage zon + zonnebrildus kleur ben ik niet zeker van). Was zelf met de mini van de madam.

ken

Vandaag in de voormiddag,
                in mechelen 997 carbrio 4s in het ivoor knappe wagen!
                993 in het groen op de mechelsesteenweg in boortmeerbeek ook knappe wagen.
                991 in het zwart in boortmeerbeek centrum ook knappe *porsche

Forumleden?

Vanmiddag rond 14uur een witte sc of 3.2 met walvisspoiler en martinistriping in Herent, knap ding! Reed zelf met de jubi, beide het duimpje omhoog, iemand van het forum?

Vanmiddag een zilvergrijze 986 (Boxster) met een dame met witte pet achter het stuur te hoogte van Hofstade-Zemst-Schiplaken…. *luv

Merci hoor, Maar is maar sporadisch als er eentje mee wil om naar Club te zien, en ik rij heel voorzichtig, laaf je weet nooit he. De ramen zijn mooi zwart, zwaantjes zien niets

Zal de verzekering niet graag zien als er iets gebeurd. GT3 is 1+1 personen voertuig!
                        Is niet slecht bedoeld hoor enkel een tip 💡 ingeval je het zelf niet wist 😉

Wij zetten ook een kleine in ons GT3 past mooi in dat putje en hebben een gordel bevestigd, de kooi staat dus op zolder

ken

Vandaag zwarte boxster gezien aan de lichten in nossegem, de mechelsesteenweg met de leuvesesteenweg rond 16u30 iemand van hier?

Deze voormiddag Ring Herentals zilveren 991 Turbo S…. :up: Tip voor de eigenaar: doe eens dringend iets aan uw uitlaat ! Precies een electrische P. 😉

S2

[quote=”Daxmanian” post=172261]Ne kleine vanachter in ne GT3?
                                Hoe heeft em da gedaan? :mrgreen:[/quote]

Een bob-de-bouwer GT3 met achterbank? 😉

Gisterenmiddag een zwarte Panamera in panne, met zijn vier pinkers op, voor de rode lichten in Geel op de Pas.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.