Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 1,216)
  • Anoniem

Gisteren Panamera in Westerlo.
      Had serieuze ongevalsschade rechtsvoor 🙁 hopelijk goed verzekerd

Deze namiddag in Turnhout, Steenweg op Gierle, een blauwe 964.

gisteren een 991 aan de raapstraat in sint-niklaas, stond aan het café op de hoek. Deze ochtend een 997 omstreeks 9u richting mcdonalds met nr plaat SUV-***

:happy: :happy: :happy: :happy:

[quote=”Ibiz@ke” post=90356]gisteren in diest op een takelwagen grijze 997T Tom-***
              iemand van hier?[/quote]

Gelukkig kon hij van Jerry een lift krijgen ! :happy:

gisteren in diest op een takelwagen grijze 997T Tom-***
                iemand van hier?

Mooi,
                  En mijn fileleed was al een stuk minder.
                  Radio afgezet en genoten van die Turbo sound.

IMG_00191.JPG

Zwarte panamera deze namiddag baan st truiden herk de stad
                    Flikkerde met z’n lichten en stak handje op.
                    Kom je niet vaak tegen dat een recente porsche nog even groet

dat is hem inderdaad

[quote=”jol178″ post=89697]
                        964 jubi nr 140 met zeer leuke nummerplaat.
                        Sympathieke jongeman uit Neerpelt[/quote]

.. ken ‘m niet, maar volgens Jubi.pocg.de kan dat wel eens ene Frederiek Decat zijn 😉

Er is ook niks meer geheim op het internet :wtf: :happy:

[quote=”911-lover” post=76527]Gisteren geparkeerd aan de Runksterbrug in Hasselt Witte 997 GT3 nummerplaat 9**-ROB
                          Iemand van hier ?[/quote]

Misschien late reactie hierop maar dat is de 997 GT3 van Robert Droogmans (voor de kenners dus de rallypiloot met o.a. de Belga Porsche, Ford RS200, Ford Sierra Cosworth, enz…)

PB

Had perfekt gekunnen anders, wij zijn van Beveren-Waas,
                            en dat gehucht ligt tussen haasdonk en zwijndrecht in. 🙂

was niet bestickerd, enkel achteraan een sticker van RS Motors

PB

Dat kan mijn vrouwke geweest zijn, tenminste als de P bestickerd was op de flank. ;o)

Gisteren op de E17 een grijze boxster model 2003 met blauwe kap. Een kopie van diegene die ik gekocht heb. Kwam net na zwijndrecht de autosnelweg op en ging er in haasdonk weer af.
                                  Iemand van hier mss?

15 reacties aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.