Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,216)
    • Gisteren geparkeerd aan de Runksterbrug in Hasselt Witte 997 GT3 nummerplaat 9**-ROB
      Iemand van hier ?

Klopt, ik was aan het “werk” 😉

Voor mij dan toch maar de blauwe aub 😀

Afgelopen zaterdag de Jokke zijne panamera zien staan op de Haachtsesteenweg.
          Allé onze kleine had hem al eerder zien staan.
          Ik ben nog doof van toen hij begon te roepen “ne turbo” 😆

Neen hoor .
            In het wit bvb zijn ze ook prachtig

porsche914orange schrijft:

er is vandaag een 997 speedster geleverd aan RS motors… was mss deze?

Bedoel je die beperkte oplage van 356 stuks? Ik dacht dat die alleen in het blauw beschikbaar waren?

Rocco schrijft:

… zeker op familiebezoek ? …

Niet elke minnares woont in een villa lol:

ik heb zondag een zilverkleurige carrerra GT met rode lederen zetels gezien in st’amandsberg 😯 Heb hem eerst zien rijden in de verte en dacht tiens dat silhouette komt me bekend voor. Een tijdje later stond hij geparkeerd voor een gewoon rijhuis, zeker op familiebezoek ? 😆 Had geen tijd om er stil te staan en hem volledig te bekijken aangezien ik voor mijn werk met de bus van de lijn reed. Wel iets speciaal moet ik zeggen …

er is vandaag een 997 speedster geleverd aan RS motors… was mss deze?

Vandaag in Damme (bij Brugge) ne nieuwe 997 Speedster gezien in da mooi blauw. 😛 😛 😛
                      Was natuurlijk met handelaars platen hé, maar niet van een OPC.
                      Weet wie er mee reed ( zal voor privacy reden maar niet zeggen wie het was zeker)maar weet nie als hij hier op het forum zit. ❓ ❓ ❓

Wel ne schitterend machine zulle. 😈 🙄 😯

Anoniem

grijze 911 cabrio op de parking van GEKO in Olsene en een zwarte met O-plaat bij Willems op de parking.

tsja, de bereden politie heeft haar “nest” aan de op/afrit grobbendonk op de E313…

Deze middag een bruine 911 4S cabrio, die me vlot voorbij kwam op de E313!!! Op zich niet zo speciaal, was het niet dat deze voor m´n neus door de zwaantjes van de weg geplukt werd. Hij probeerde nog de snelweg te verlaten via afrit Grobbendonk, maar ze waren echt super snel bij hem 😯 . Vrees dat de rest van z´n middag iets minder leuk was … Iemand van hier? 😉

luc993cabrio schrijft:

Vandaag de ‘Rene’ zijne zwarte GT3 gezien, amaaaaaaaaai schoon machien zulle en prachtige sound van den uitlaat. 8) 8) 8)

Ooit koop ik mij toch ook eens ne GT3 zulle 😆 😆 😆 (nog 25jaar werken en sparen.)

Merci!
                              twas aangenaam kennis maken 😀

luc993cabrio schrijft:

Vandaag de ‘Rene’ zijne zwarte GT3 gezien, amaaaaaaaaai schoon machien zulle en prachtige sound van den uitlaat. 8) 8) 8)

Ooit koop ik mij toch ook eens ne GT3 zulle 😆 😆 😆 (nog 25jaar werken en sparen.)

De mijne is al zwart, maar maar heeft het verkeerde getal in zijn naam… 😀

Gisterenavond samen gereden (wij met de Blauwe 968CS) van Beringen tot Hasselt Zuid met een witte 997 Type2 Cabriolet met Z-platen .
                                  Toen wij afmoesten heeft de 997 nog een groetteken gegeven met zijn 4 knipperlichten en ik met de grootlichten .
                                  Iemand van hier ?

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.