Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,216)
    • Vandaag de ‘Rene’ zijne zwarte GT3 gezien, amaaaaaaaaai schoon machien zulle en prachtige sound van den uitlaat. 8) 8) 8)

Ooit koop ik mij toch ook eens ne GT3 zulle 😆 😆 😆 (nog 25jaar werken en sparen.)

idd, behalve dat het een afschuwelijk groot plakkaat is valt er wel wat mee te doen… toch voor de porsches 😉

Als nu de letters eerst zouden komen en dan de cijfers kan je wel war spelen .
          Ik denk bvb aan

9-ELF-964
          9-ELF-996
          etc

Ze gaan denken dat het een stotteraar is…

Zaterdag hier een nieuwe porsche cayenne zien rijden (zwarte met enorm grote velgen op maar weet niet of het een turbo was) met nummerplaat : 9-999-PPP 😆
              Die zal zich ook nergens onopgemerkt kunnen parkeren ❗

ik dacht ook eerst dat ij het wel weer ging zijn, aangezien ik er eentje in de showroom had zien staan. Maar het was niet met de nummerplaat van hem

Anoniem

Misschien eens kijken bij Carrera motors Sint-Martens-latem ,de eigenaar rijd met dat type en nummerplaat is gepersonaliseerd .

fdeville schrijft:

Gokje: een zeker Jean-Pierre met een Porsche 911 ? 😆 😆 😆

Neen, beginletters voor -en familienaam

ik heb deze zien rijden op de E 40 richting Brussel gisteren .

In Heusden-Zolder staat er zelfs eentje te koop, een echte !

gisteren toch ferm opgekeken toen ik rond 13u30 aan het Citadelpark in Gent (aan het SMAK) een echte 911 Sport Classic ben tegengekomen! 😯 Niet gedacht, gezien de zeldzaamheid van die dingen, dat ik er ooit eentje ging tegenkomen in het centrum van Gent!

porschky schrijft:

heb gisteren gezien dat er ééntje in de étalage bij Carrera Motors staat. Is wel een ferme kar in het echt, al kunnen we natuurlijk wel blijven twijfelen of de prijs van 200.000 euro nu wel echt gerechtvaardigd is als je het naast nieuwe Turbo’s of GT3’s ziet staan…

zeker als je hem vergelijkt met de “nieuwe” GTS bijna het zelfde als een sportsclassic

maar kost ongeveer een derde

heb gisteren gezien dat er ééntje in de étalage bij Carrera Motors staat. Is wel een ferme kar in het echt, al kunnen we natuurlijk wel blijven twijfelen of de prijs van 200.000 euro nu wel echt gerechtvaardigd is als je het naast nieuwe Turbo’s of GT3’s ziet staan…

Bij mijn weten heeft niemand hier een sportclassic, ik wou wel dat ik zo enen had 😆

Daarnet aan de Spork in Zolder, verschillende porsches maar vooral één SPORT CLASSIC…
                                  iemand van hier ?

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.