Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,216)
    • wie XXL is weet ik niet, maar vond het ook goed gevonden, Cayenne staat veel geparkeerd in Destelbergen, baan naar Zele.

Anoniem

Deze voormiddag E17 richting A’pen. Cayenne met Nr plaat XXL-997
        😆 goed gevonden.

rjf

Gisteren avond een mat zwart gewrapte “debaged” panamera in parking Astrid in Antwerpen …

😯

da zou wel nekeer goe kunnen ja lol 😉

Anoniem

Gokje: een zeker Jean-Pierre met een Porsche 911 ? 😆 😆 😆

rond de middag in Antwerpen centrum een donkergrijze 997 turbo met nrplaat JP-911

sjieke kar!

Een donkere (zwarte?) Porsche 911 vermoedelijk van 1971. Op de deur staat een witte cirkel en het cijfer 71. Gepersonaliseerde plaat van het nieuwere type. Voor privacy redenen niet vrijgegeven, maar twas wel een goeike 🙂

Een tijd terug gespot (geparkeerd) in Stabroek, vorige week gespot op de ring van Antwerpen. Nam ook de afrit Kleine Barreel. Hij reed toen op de Bredabaan richting Brasschaat centrum, ik moest linksaf richting Kapellen.

up 8)

oei oei en in diepenbeek stonde ze toen net te flitsen
                      hopelijk heeft die ne coyote

Gisteren op de E313 komende van Luik/Hasselt, richting Antwerpen, een grijze 997 turbo MKII als ik met niet vergis, reed tegen relatief hoge snelheid voorbij (+- 170km/h) omstreeks 16u-16.30u

Paar uur geleden :

Een zilvergrijze 996 4S met precies een “beetje gewerkt” aan de uitlaat 😉 op het Kerkplein in Lebbeke. Ik stond er met mijn zwarte 996 4S en m’n schoonbroer met z’n gele Corvette.

Audiotronics schrijft:

T-911 gisterennacht weer in Heist o/d Berg gespot 😆
                            Dak dicht deze keer ❓ (prachtig uitzicht vanop het terras van de plaatselijke horeca)

Dat zal ik inderdaad ook wel geweest zijn 🙂 Alleen met die 4cm verlaging in de bergstraat 🙄 niet super..

Trouwens van op het terras van de La Cita? Want daar zitten ook wel wat Porschisten.

rjf

Zwarte 4S hier in Merksem, originele nummerplaat 😉

Jij bent er de laatste tijd ook van aan het genieten hé Dirk 😛
                                En gelijk heb je 😉

reys schrijft:

brunogt3rsgen2 schrijft:
                                  [quote]vandaag een prachtige(smurf)blauwe 997 gt3 mk2 gezien bij ons in Koekelare met elf in de nrplaat
                                  was dat soms carrera4s van forum?
                                  het is een formidabele auto

Idd den Dirk[/quote]

Ikke idd. Moest wel lukken, 2 GT3’s in the middle of nowhere 😆

In de polders ben ik soms wel te spotten, of anders onderweg naar een circuit (zaterdag ga ik naar Mettet, op 1.8 naar Folembray).

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.