Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,216)
    • T-911 gisterennacht weer in Heist o/d Berg gespot 😆
      Dak dicht deze keer ❓ (prachtig uitzicht vanop het terras van de plaatselijke horeca)

Anoniem

brunogt3rsgen2 schrijft:

vandaag een prachtige(smurf)blauwe 997 gt3 mk2 gezien bij ons in Koekelare met elf in de nrplaat
        was dat soms carrera4s van forum?
        het is een formidabele auto

Idd den Dirk

neen was ik niet
          ik had gisteren een lekkerluidag genomen
          moet mijn verlof compenseren met van die dagen en ik moet ook blijven overeenkomen met mijn vrouw dus ben ik thuis gebleven tot 18u en dan kriebelde het te erg en moest ik terug rijden 😉

vandaag een gt3rs gezien in liedekerke,rond 10u vanmorgen.
            in kleurencombinatie van bruno.
            missch bruno zelf?

Bruno,

Dat moet idd die van Dirk zijn denk ik.
              Prachtige bolide, zou hem graag eens in’t echt bewonderen 🙂

Vandaag rond de middag een 997mkII op de E314 Lummen-Houthalen.
                Reed ons tegen 160+ voorbij en was zeer gehaast want schakelde steeds terug als er iemand voor hem/haar reed.

nummerplaat was 911-L**, iemand van hier?

vandaag een prachtige(smurf)blauwe 997 gt3 mk2 gezien bij ons in Koekelare met elf in de nrplaat
                  was dat soms carrera4s van forum?
                  het is een formidabele auto

Dat is het nadeel van met een P te rijden. In de mijne zit zelfs een trace & tracking als demo. Ik hoop dat mijn vrouw OF het paswoord niet heeft OF dat niet regelmatig gaat bekijken 😳

@ T-911 : was het eerste dat ik tegen mijn vrouw zei als ik thuis kwam, prachtige 993 cabrio gezien 😉 (ik woon een kilometer verderop naar Booischot)

Ge zou op den duur schrik hebben met uwe P te rijden, je wordt van alle kanten in de gaten gehouden 😯
                      Een geluk dat mijn vrouw dit forum niet leest 😆 😆 (allee, dat hoop ik toch…) 🙄

Greetz,

Plumber

Gisteren stond er een zwarte 996 Cabrio face lift quasi voor mijn deur geparkeerd in Lebbeke. Hij stond voor de mijne (996 4S) geparkeerd. Iemand van hier ?

Audiotronics schrijft:

Gisternavond in Heist o/d Berg (was bijna thuis, aan de rotonde) een zwarte 993 cabrio (nummerplaat TRL…). Precies serieuze velgen op, leek me enorm breed? Was een “beauty” (blonk enorm hard) 😯

Die 993 was ik 8) Ik heb je ook zien passeren: toen ik in de spiegel achteruit keek naar je derrière, wist’k wel vrij zeker dat het die van jou, Audiotronics, moest zijn. Maar idd, Tremelo, Heist op den Berg en omstreken kom je regelmatig wat Porsches tegen. Ben er ook al een paar keer een rode 911sc in originele staat tegen gekomen. En er is sinds kort ook iemand bijgekomen in Tremelo met een rode 993 cabrio.

Ik heb mijn 993 nog maar van vorige week vrijdag hoor, maar wel al 900km mee gedaan ondertussen 8) Ben hem stilaan onder handen aan’t nemen, want de vorige eigenaar heeft hem wat verwaarloosd wat betreft perfect kuisen en polishen,.. Ga morgen het leder nog eens met vernieuwer doen, en alle kleine plekjes uitblazen met de compressor, maar denk dat’k hem bij T&T in Lier eens ga binnendoen voor hier en daar de kleine krasjes er laten uit te halen.

Hij is 4cm naar beneden gehaald, en staat op 18duims turbovelgen, misschien daarmee dat je het idee kreeg dat hij zo breed stond. Ik heb er ook al rode amerikaanse achterlichten ingepropt.. Maar opblinken moet’k nog doen, zal voor morgen zijn, of één dezer, want heb een weekje verlof. Heb ook HG roestverwijderaar in m’n koffer liggen voor m’n uitlaatstukjes terug makkelijk roestvrij te maken, want polieren zoals’k met m’n SC heb gedaan heb’k hier de plek niet voor.

Auto’s die je nog kan tegenkomen hier bij mij in Heist op den Berg en omstreken: Witte 911 targa van 1980, en een 944 Turbo van 1987. Beide zijn vrienden van me die aangestoken zijn door het Porschevirus dankzij mij.. 🙄

Alleszins bedankt voor het compliment! Ik ben er fier op.. heb er lang van gedroomd! Nu na 6 jaar met de SC staat hij er eindelijk.. Nu nog afscheid kunnen nemen van de SC 😕

Elke dag kom ik wel wat porsches tegen. Bijna dagelijks in Heist o/d Berg een zwarte 997 4S (bedrijf autobussen) en een zwarte facelift 997 4S cabrio (bedrijf keukens). Hier in Tremelo ook regelmatig een zilvergrijze 997 4S cabrio (van de brillenwinkel), een zilvergrijze 997 turbo cabrio (vrouw, notaris), een witte 997 turbo met Luxemburgse nummerplaten (?) en de twee van een klant : zijn donkergrijze 996 4S en donkergrijze 997 turbo cabrio (bedrijf putboringen). Ook al een paar keren hier gezien is een zwarte facelift 997 GT3 (?) en een donkergrijze facelift 997 targa (?).

Gisternavond in Heist o/d Berg (was bijna thuis, aan de rotonde) een zwarte 993 cabrio (nummerplaat TRL…). Precies serieuze velgen op, leek me enorm breed? Was een “beauty” (blonk enorm hard) 😯

lang geleden dat ik hier nog eens iets plaatste al kom ik dagelijks hopen P’s tegen
                              Daarstraks rond 22.15u een Oude blauwe 911T op de grote ring in Hasselt .
                              Voor de cinema stond een zilvergrijze 996 (denk 4S) met turbovelgen en turbobumpers

Vandaag rond 16u30 op de E19 van Brussel naar Antwerpen, een witte 997 Turbo. Nam afslag Mechelen Noord door nog even lekker door te duwen en zo nog die ene vrachtwagen voor te zijn. Prachtig hoe die tegen de weg aanligt!

stond rond 11u aan een kotje van lichte zeden op de kortrijksestwg
                                  vandaar dat hij gehaast was

🙂

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.