Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,216)
    • [quote=”cab ’88”:2wkm9ulc]Vandaag in kuurne een zwarte 996 turbo S ; Gele remklauwen (= keramische? bestonden deze op de 996?).
      Heel mooie auto.[/quote]

Bestond op de 996. Was de eerste met keramische, in optie. Werd eerst geleverd op de 996 GT-2. 😉

Zondagnamiddag omstreeks 16 uur in Antwerpen, zijstraat aan sportpaleis een zwarte panamera 4S achter mij (we gingen met de kids naar de sinterklaasshow 😀 roll: Dat scheelde daar niet veel of hij stak al op een wagen die van de andere kant kwam. Hij ging wel vrij snel over de vluchtheuvel 😯

Voorkant is wel indrukwekkend als je het in de achteruitrijspiegel ziet aankomen. Toen ik hem langs links zag voorbijkomen en indraaien was het iets minder. Die “poep” is … daar moet een mens toch echt nog aan wennen ❗

997 gt3 rs
          met plnr
          rs 997 gt

Anoniem

997 met CL- 111

Anoniem

997 met Nrplaat 911-III

Ja , die hadden ze ook op de 996 😉

Anoniem

Vandaag in kuurne een zwarte 996 turbo S ; Gele remklauwen (= keramische? bestonden deze op de 996?).
                  Heel mooie auto.

VS.911 gezien

Anoniem

Gisteren , opgereden in Waregem en er terug af in Deinze, een zwarte 997 4S targa met Nrplaat XXX-069. Ik denk de chauffeur te herkennen van op de porscheritten van porscheclubtielt. Iemand van hier?

Daarstraks moest ik even in Tongeren zijn .
                        En al was het rotweer , toch weer een paar Porschekes gezien .
                        Rond 11.00u een blauw Metallic 968 BVC.***
                        Rond 11.00u aan het station een zwarte 996 Cabrio DD-***
                        Rond 11.30u weg van de Mc-Queen 😉 Een zilvergrijze 997 (denk 4S) JFZ-***

Iemand van hier ❓

Man man , dat is diep graven hoor. De onze was een rode coupé 55. In okkazie gekocht bij een garage in het Leuvense.
                          Ik vond toen de 66 marathon coupé zo een prachtige wagen maar die was veel te duur en konden we niet betalen.
                          Wat er op de achteruit stond weet ik niet meer maar zou goed kunnen wat je zegt. Je hebt een beter geheugen dan ik.
                          Zo eentje hadden wij , ah de sweet memories

[attachment=0:47po0185]

Als kind heb ik er ook genoeg in gezeten .
                            Mijn moeder haar eerste wagen was een donkergroen 33je met bruin “plastic” zetels .
                            Variomaticje .
                            Een grote sticker achterop met de afbeelding van een vlinder en de tekst “mijn wagen is mijn vrijheid”

Nostalgie puur 😉

Koen , ik zag het direct maar het was zo een mooie verschrijving, ik heb ervan genoten en hartelijk gelachen, nog meer met je reactie. 😀
                              Wij hebben ooit nog zo een Dafje gehad, toen was ik nog een ketje en zonder vader, moeder was daar zeer blij mee. Den auto met bretellen.

😆 😆 😆

Het is omdat de F naast de G staat .
                                Resultaat is idd subliem

[quote=”911-lover”:3r68a3q3]Vandaag een dafje naar de kust geweest (was zeer lang geleden) en weer hopen Porsches gezien .
                                  [/quote]

En hoe viel dat dafje mee voor de rest ? 😆

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.