Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,216)
    • twee knappe 11jes in het centrum van lembeek, zag ze net de weg vragen en zich keren, een witte en zwarte, dacht zelfs dat targa’s waren, oldtimer nr plaat. Ik was degenen met die Tiguan die zich aan het vergapen was waardoor er auto’s achter mij ongeduldig werden :first:

PDS

[quote=”Daxmanian” post=172261]Ne kleine vanachter in ne GT3?
        Hoe heeft em da gedaan? :mrgreen:[/quote]

Zonder twijfel goed gepuzzeld :up:

Ne kleine vanachter in ne GT3?
          Hoe heeft em da gedaan? :mrgreen:

Witte 997 mkII GT3 gezien in Kiewit vandaag. 🙂

Hij reed nogal braafjes en toen ik er langs stond zag ik ook waarom, de kleine zat vanachter in zijn stoeltje. 😀

Jammer wel van de schade aan de achterbumper… 🙁

Zeker interesse om eens in de buurt af te spreken.

[quote=”ken” post=171043]Ah in Zemst is niet ver vanwaar ik woon, ik kom van Boortmeerbeek, we moeten idd eens afspreken. Er zijn ook nog enkele leden van rond werchter en keerbergen, mss apart topic opstellen?[/quote]

Bibi woont in Schiplaken 🙂

Op de buitenring van Brussel op het viaduct van Vilvoorde een grijze 996.1 GT3 gezien, was precies te koop, misschien die van de zoekertjes hier?

Vandaag rond 19u45 richting Zonhoven centrum een champagne kleurige 911 gezien en eventjes daarna een donkerblauwe 964 aan de rode lichten in Houthalen aan de MacDo. Ik was met de rode 912, 2x duimpje omhoog. Iemand van het forum bij?

super, ik passeer daar ook geregeld met de *porsche

ken

Ah in Zemst is niet ver vanwaar ik woon, ik kom van Boortmeerbeek, we moeten idd eens afspreken. Er zijn ook nog enkele leden van rond werchter en keerbergen, mss apart topic opstellen?

Ja mannen, woon in Zemst :happydance:
                          moeten eens afspreken hé :up:

Ik ben die 964 ook al een paar keer tegengekomen.

Zijn jullie van de buurt Ken & 911cabriog50

ken

Hey cabrio,
                              Ah ok ik heb daar vroeger nog gewoond.
                              Ben jij van de buurt?

[quote=”ken” post=170926]deze morgen om 7u10 (12 juni) nachtblauwe (denk ik) Porsche 964 gespot op de Haachtsesteenweg richting Melsbroek, sloeg dan af aan de lichten van Steenokkerzeel richting Nossegem, met cup velgen en vooraan met oranje pinkers.
                                mss iemand van het forum hier?[/quote]

heb hem daarstraks ook in nossegem gezien, woont daar denk ik :happydance:

ken

Deze middag om iets vr 12 een grijze 996 s4 gezien in steenokkerzeek.
                                  Iemand van hier?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.