Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Donkergrijze 996 Turbo….omstreeks 16 uur op 22/4/08…in Deinze…. mooi opgeblonken en prachtige velgen….zo te horen PSE…..nogal goed op de gas… 😉 )
Iemand van het forum ? Toevallig ?
Anoniem31 maart 2008 om 15:17Ik heb zelf ook per toeval een 911 plaat, wel op mijn vito. Spijtiggenoeg kan ik ze niet verwisselen want de vito is een firmawagen. 🙁
Ik heb op mijn Opel ook Porscheforumstickers en een Porscheforumplaathouder 😈 😉 😆
[quote=”MichM3″:22ie5eu0]Volgens mij zijn er tochbitter weinig mensen die per toeval een -911 plaat krijgen hoor…op een Boxster is dat dubbel verdacht…volgens mij iemand die vroeger 911 reed en nu een Boxster heeft aangeschaft.[/quote]
het lief van me zusteer heeft een 911 plaat en hij rijd met een opel:) en ja hij heeft die perongeluk gekregen, de geluzak….Anoniem30 maart 2008 om 03:21Vandaag twee keer een zwarte targa tegengekomen in St Martenslatem niet ver van Carreramotors. Een bekende van hier?
Anoniem3 februari 2008 om 20:52[quote=”MichM3″:3guw8ify]Volgens mij zijn er tochbitter weinig mensen die per toeval een -911 plaat krijgen hoor…op een Boxster is dat dubbel verdacht…volgens mij iemand die vroeger 911 reed en nu een Boxster heeft aangeschaft.[/quote]
Of iemand die graag een 911 zou hebben, en zich alvast een boxster met 911 nummerplaat heeft aangeschaft 😆Volgens mij zijn er tochbitter weinig mensen die per toeval een -911 plaat krijgen hoor…op een Boxster is dat dubbel verdacht…volgens mij iemand die vroeger 911 reed en nu een Boxster heeft aangeschaft.
Vandaar dat ik het post 😉 )
Er zijn uiteraard mensen die puur toevallig een 911 plaat krijgen hé 8)
Anoniem3 februari 2008 om 19:19[quote=”stefx911″:274wpwro]Daarnet in Mortsel zilveren Boxter met VZC-911 plaat, iemand van het forum?[/quote]
Boxster met nummerplaat 911…vergissing of niet 😕 ?Daarnet in Mortsel zilveren Boxter met VZC-911 plaat, iemand van het forum?
[quote=”stefx911″:3078wzkj]Wat ik mis in die oosterse wagens buiten een geslaagd design en looks is een hart, een ziel, karakter, pedigree, …[/quote]
Is inderdaad wel zo maar die laatste 4 punten hebben volgens mij alleen onze Porsches en een paar Engelse wagens nog, de rest heeft dat gewoon weg niet (meer).
Ik denk dat ik trouwens ook geen nieuwe gewone wagen ooit nog zal kopen (liever een oude 2dehands dan 🙂 ), zeker niet als ik zie wat ze nu aanbieden, zelfs voor Jaguar heb ik het niet meer.
Trouwens het is mij opgevallen dat bij een wagen kiezen er zo weinig kleuren beschikbaar zijn, besparingen in de autoindustrie zeker?[quote=”993S”:13v81f1l]Broer heeft liever een Toyota dan een BMW ???? 😕 roll:
Europeanen hebben zoveel keus in geweldige wagens van eigen bodem en toch zijn er zoveel die vinden dat ze een auto moeten kopen van ergens aan de andere kant van de wereld.
Kon dat nog ergens begrijpen vroeger maar nu staan “onze” merken op een gelijkwaardig niveau wat betreft prijs/kwaliteit en al de rest. Goedkoop is een Toyota toch ook niet meer.[/quote]Ik snap dat ook ECHT niet, en in tegenstelling tot 993S snapte ik dat vroeger ook al niet. Voor de mooie design kan het al zeker niet zijn, op een paar zeldzame uitzonderingen na (Geslaagde kopieën van europese wagens dan)
Wat ik mis in die oosterse wagens buiten een geslaagd design en looks is een hart, een ziel, karakter, pedigree, …
[quote=”Bernie”:30brsejc][quote=”993S”:30brsejc]JC is een die-hard Porsche hater. Hoe kan jij die man als referentie aanhalen als 993 rijder ?[/quote]
Inderdaad, ik zat net hetzelfde te denken ! Clarkson staat erom gekend dat hij ronduit om zijn ongezouten mening uitkomt…maar deze man is dus absoluut niet “Porsche minded”… en zijn mening interesseert menig Porsche rijder dan ook nauwelijks.. 😉 [/quote]
Het is niet voor niets een autojournalist!
Ieder zijn eigen menig , als we allemaal van het zelfde gedacht zouden zijn , de wereld zou nogal saai zijn denk ik 😯Broer heeft liever een Toyota dan een BMW ???? 😕 roll:
Europeanen hebben zoveel keus in geweldige wagens van eigen bodem en toch zijn er zoveel die vinden dat ze een auto moeten kopen van ergens aan de andere kant van de wereld.
Kon dat nog ergens begrijpen vroeger maar nu staan “onze” merken op een gelijkwaardig niveau wat betreft prijs/kwaliteit en al de rest. Goedkoop is een Toyota toch ook niet meer.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.