Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem19 februari 2007 om 02:16
elke morgend kom ik een zilvergrijze 996cab tegen. Hij in tegenovergestelde richting, richting antwerpen centrum, ik van het centrum richting noorderlaan. Altijd rond iets voor 9u.
Ik heb er ook ene gezien (en weer zelf niet met de cabrio onderweg natuurlijk).
Zaterdagavond rond 19u15: een zilveren 993 RS in Aarschot op de ring, ging tanken bij Jet en in het optrekken gleed nogal met het kontje heen en weer (was ook aan het regenen toen)
Anoniem15 februari 2007 om 13:49Vanmorgen zilvergrijze 356 speedster aan de keuring in Deerlijk?
Kan ook een replica zijn hé, alhoewel geraakt dat nog gekeurd?Anoniem2 februari 2007 om 12:42[quote=”SidewindR”:19ywo7q8]Daarstraks, rond 23u, Auberge du Pecheur, St-Martens Latem: rode 997 cabrio 4S, 997 Carrera en 997 Carrera 4S…
Not bad 😉 [/quote]
Tja, niet moeilijk daar, je zit daar aan de bron 🙂Daarstraks, rond 23u, Auberge du Pecheur, St-Martens Latem: rode 997 cabrio 4S, 997 Carrera en 997 Carrera 4S…
Not bad 😉[quote=”cabrio’87”:2di3cb54][quote=”911-lover”:2di3cb54]Deze namiddag Een mooie 911 3.2 G50 Cabrio Donkerblauw met POCA raamband voor de zaak met 2 zeer gezellige mensen 😉 [/quote]
ik denk dat ik die wel ken , vooral als ze gezellig waren! 🙄
PS; lekkere koffie trouwens.Thanks[/quote]😆 😆 😆
Anoniem22 december 2006 om 23:39[quote=”SidewindR”:22wog1ar]Vanmorgen op de Ring ter hoogte van de oprit in Groot-Bijgaarden een zilvere 993 met een vrouw aan’t stuur…[/quote]
En deze morgen, 9u, donkere 964 aan oprit ring rond Brussel in Dilbeek.[quote=”911-lover”:30tf4l4w]Deze namiddag Een mooie 911 3.2 G50 Cabrio Donkerblauw met POCA raamband voor de zaak met 2 zeer gezellige mensen 😉 [/quote]
ik denk dat ik die wel ken , vooral als ze gezellig waren! 🙄
PS; lekkere koffie trouwens.ThanksVanmorgen op de Ring ter hoogte van de oprit in Groot-Bijgaarden een zilvere 993 met een vrouw aan’t stuur…
Deze namiddag Een mooie 911 3.2 G50 Cabrio Donkerblauw met POCA raamband voor de zaak met 2 zeer gezellige mensen 😉
Gisteren ( woensdag) zag ik twee 911-en achter elkaar rijden in centrum Beveren-waas . Een zilvere 993 met 18″ turbovelgen en en blauwe 964 ook met 18″ velgen 😕 D
@ Stef: wagen is vorige zaterdag in druilerige omstandigheden afgevelerd…ik was ferm grieperig en had geen zin om nog foto’s te nemen…direct de garage van m’n kameraad in en weggestoken. Mettertijd zal ik het fototoestel es meepakken en een paar kiekjes nemen 😉
@ppp: zelf weet ik nog ni wat ik met de onderkant ga doen…Dinitrol is misschien geen slecht idee 💡 …hij ziet er alleszinds heel goed uit vanonder en dat wil ik graag zo houden. In Frankrijk gooien ze geen zout dus daar heeft ie nooit last van gehad, hier doen ze het jammer genoeg wel. De pekel vermijd ik als de pest op die auto…in april wordt ‘m ingeschreven.
[quote=”MichM3″:2sj8ill3][quote=”ppp 356″:2sj8ill3][quote=”stefx911″:2sj8ill3]Niet echt het weer om met een (echte) RS buiten te komen!
Ik denk dat enkel MichM3 hier op het forum een 964 RS heeft…[/quote]
Een RS is even weersbestendig dan eender ander 964 🙄 😉 [/quote]
…weet ik niet zo direct ppp…de beschermcoating aan de onderkant ontbreekt omwille van het gewicht…ook geen 10j garantie op doorroesting omwille van ontbreken coating.[/quote]
Reglmatig de wagen eens op de brug zetten om te kijken of er geen beschadigingen zijn.
Langs de ander kant, ken ik een deel eigenaars, die hun wagen gewoon een Dinitrol behandeling hebben gegeven bij de aankoop.Ik spreek nu niet over ijzel en sneeuw, maar heb zelf nog nooit als ik van plan was om met de RS te rijden, deze laten staan omdat het slecht weer was.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.