Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,216)
    • [quote=”ppp 356″:2q5fl41r][quote=”stefx911″:2q5fl41r]Niet echt het weer om met een (echte) RS buiten te komen!

Ik denk dat enkel MichM3 hier op het forum een 964 RS heeft…[/quote]

Een RS is even weersbestendig dan eender ander 964 🙄 😉 [/quote]

…weet ik niet zo direct ppp…de beschermcoating aan de onderkant ontbreekt omwille van het gewicht…ook geen 10j garantie op doorroesting omwille van ontbreken coating.

[quote=”stefx911″:2v37s7d5]Niet echt het weer om met een (echte) RS buiten te komen!

Ik denk dat enkel MichM3 hier op het forum een 964 RS heeft…[/quote]

Een RS is even weersbestendig dan eender ander 964 🙄 😉

Ja , maar die van Mich is niet wit maar PRACHTIG Maritim blauw 😉

Ik had ook al z’on vermoeden als ik hem zag voorbijrijden , klonk nochthans als een RS .

Niet echt het weer om met een (echte) RS buiten te komen!

Ik denk dat enkel MichM3 hier op het forum een 964 RS heeft…

Deze namiddag in Roeselare op de St-Amandsmarkt een witte 964 RS gespot . Iemand van het Forum?

Daarnet in de dieseghemwijk in Mortsel een donker grijze 996/997 Cabrio met hardtop en nummerplaat DCS-911. Zat een vrouw aan het stuur. Iemand van hier ?

Gisterenavond rond 16 u in Dilsen Stokken een donnkere (blauw of zwart) 928GTS .
                    En rond 17.30u tussen Maasmechelen en Genk een donkere 986.
                    Daarnet voor mijn deur een zilvergrijze (het dak toch nog , de rest zat onder de modder) 996 Turbo of GT2

Ik was anoniem 😉
                      Ik reed mee met iemand (witte oudere nissan almera), we gingen competitie spelen tegen Everberg, en bovendien reden we achter je en zaten we al op die “lange” afrit… 🙂

[quote=”SidewindR”:1rq9radq]Vanmiddag rond 13u10-15 MichM3 met de Alpina gespot op de E-40 ter hoogte van afrit Sterrebeek 😉 [/quote]

Klopt…welke wagen was jij? 😉

[quote=”targaboy”:1vvuyxov]kleine correctie nrplaat xxx-911 is iemand uit deinze maar meer zeg ik ook niet[/quote]

Allez das straf… toen ik destijds voor de vtm cameraman was reed de willy al met die nrplaat en ongeveer een jaar geleden reed hij ook met een zwarte 996 met dezelfde nrplaat, dat was tussen antwerpen en brussel…

ge moogt et aan kate vragen die was erbij…

Vanmiddag rond 13u10-15 MichM3 met de Alpina gespot op de E-40 ter hoogte van afrit Sterrebeek 😉

30 minuten geleden in Edegem – Mortsel

Knalrode 924 Carrera GT
                              Nummerplaat: [size=150:2kj8u62r]TZQ-420[/size]

Zag er heel proper uit, heb er een even achter gereden (met mijn daily driver) , en zo te zien wel een pareltje.

Iemand van hier ?

[quote=”targaboy”:9hihhgiy]inderdaad da is hem, maar als je met hem zou babbelen steek dan maar een taloor in uw broek 😆 [/quote]

hahahhaha

inderdaad da is hem, maar als je met hem zou babbelen steek dan maar een taloor in uw broek 😆

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.