Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 1,216)
  • Anoniem

[quote=”targaboy”:3qxjcttv]kleine correctie nrplaat xxx-911 is iemand uit deinze maar meer zeg ik ook niet[/quote]

996 zeker hé. Ik dacht het ook , heb hem nog zien staan bij Willems.

kleine correctie nrplaat xxx-911 is iemand uit deinze maar meer zeg ik ook niet

S2

Sinds enkele weken rijdt er in Lochristi ook een Cayman rond (blauw met grijze spoilerlip als ik correct ben).

vandaag in Hasselt bij de kwik fit een gele ….Cayman, jawel………

en onderweg een blauwgrijze 964 TEX-911…

xxx-007 was/is een grijze 996 cabrio van de uitbater van de bloomingdales in gent, er staat nu een zwarte ferrari op zijn verlanglijst geloof ik

[quote=”Manta”:1mxldeav][quote=”stefx911″:1mxldeav]Wie heb ik gezien..

Zilveren 993 met de vreemde nummerplaat [size=150:1mxldeav]XXX-666[/size]

[/quote]

? Dennis Black Magic ? 😆 [/quote]

Ik dacht eerder aan Satan of zo… 666, the number of the beast…

XXX-911 is in ieder geval Willy Sommers, die rijd daar in de buurt die je net beschreef rond met een zwarte 996, een zeer mooie ! , hij least de wagen bij AB Car lease.

[quote=”stefx911″:2fagwe54]Wie heb ik gezien..

Zilveren 993 met de vreemde nummerplaat [size=150:2fagwe54]XXX-666[/size]

[/quote]

? Dennis Black Magic ? 😆

Wie heb ik gezien..

deze middag rond 13u: op de R11 mortsel > Wilrijk, dan boomsesteenweg tot Permeke

Zilveren 993 met de vreemde nummerplaat [size=150:1551u8fl]XXX-666[/size]

Iemand van hier ? Of van de onderwereld ?

S2

Zie nu al een paar dagen na mekaar een donkerblauwe 996 (denk ik 🙂

Iemand van hier? Alleszins leuke plaat!

Als ik voorbij VNV cars rijdt , komt bij mij ook het water in de mond 😛
                          Wat daar al in de etalage heeft gestaan is niet te doen 😯
                          De eerste 997 die ik zag was ook daar

[quote=”Der Ferry”:1hmgp39n]Elke Donderdag-avond staat er een zilvere 993 en soms een grijze 996 carrera 4S aan het sportcentrum Inndigo in Zwijndrecht .
                            Iemand van hier ?
                            Onlangs stond er een grijze 997 carrera 4S 😛 shock: [/quote]

Ik ben van Melsele en zie die 993 regelmatig passeren op de Grote Baan, heeft ook al paar keer voor de deur gestaan (naast mij is een winkeltje dat op zondag open is 😀 )
                            Die 4s heb ik nog niet gezien hier. Ik ga ook niet naar de Inndigo (het lijkt me redelijk druk daar)

Ik ga ook regelmatig eens voor de vetrine van VNV cars staan om daar naar de mooie Porsche’s te zien die hij te koop heeft (kwijlen 😀 )

http://www.vnvcars.be/

Als je ooit een bruine 944 type I ziet passeren, zou het kunnen dat ik het ben.

Groeten
                            Mario

Elke Donderdag-avond staat er een zilvere 993 en soms een grijze 996 carrera 4S aan het sportcentrum Inndigo in Zwijndrecht .
                              Iemand van hier ?
                              Onlangs stond er een grijze 997 carrera 4S 😛 shock:

Ben zondag ook naar Maastricht geweest (Mecc).
                                Vond dat een mooie beurs.
                                Die Nederlanders hebben er verstand van.
                                Dan heb ik u gemist hè Koen. Lees dat je er zondag ook was.

[quote=”911-lover”:etd0xylm]Ik dacht dat onze Johan er stond op de beurs , maar ik heb hem niet gezien.[/quote]

Ik was dit jaar niet aanwezig voor mijn eigen zaak maar wel om mijne goeie maat van autobekleding De Geet bij te staan.
                                  Grote reden van afwezigheid was dat ik momenteel geen klassieke Porsche in voorraad heb… Bedoeling was oorspronkelijk om de zwarte 3.2 met 65000km er te zetten maar die was intussen verkocht en de nieuwe eigenaar wou de wagen liever niet ter beschikking stellen voor een beurs…
                                  Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij!

15 reacties aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.