Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
voor geïnteresseerden…een van mn beste vrienden is verkoper van PGO 😉
[quote=”Mushroom”:3vnqieib]Dan staan kwijlen op de 356 van “State Of The Art”, je weet wel dat kledingwinkeltje met de talloze Porsche schaalmodellen verspreidt over heel de winkel . Is dat een GPO ?? ‘t Is in ieder geval een repro. [/quote]
Is inderdaad een PGO, de eigenaar heeft ook een echte 550 Spyder.
ik heb de 356 nog niet gezien maar weet wel dat de baas van State of Art veeeel Porsches heeft.
De 356 met State of Art reclame heb ik ook al een paar keer gezien, kvind die nu wel nie zo schoon ( de winkel ben ik ook nog niet binnen geweest, maar zal ik de volgende keer dan zéker es doen )
Maar is het u opgevallen dat die rechterzijlijst precies beschadigd was of heb ik dat gewoon verkeerd gezien?
En voor het modelautowinkeltje ook staan kijken, maar die prijzen die ze daar voor vragen zijn echt wel zéér hoog, soms het dubbel van ergens anders 😕Vandaag naar de MECC in Maastricht geweest.
Ook vele Porsches gezien binnen , maar zeker ook buiten.
Ik dacht dat onze Johan er stond op de beurs , maar ik heb hem niet gezien.
Fotootjes volgen in de “uitstappen” rubriekHaaa Knokke ….
Beter dan een autosalon !! 🙂
Het begint al met de rit erheen : chasing tails op de N49 !! 8)
Dan, parkeren op de bushalte, achter een 997 en voor een Cayenne (met beiden al een ticket achter de ruitenwisser, ik heb gegokt, en gewonnen deze keer : geen parkeerticket !! )
Dan : whale watching met een goede hete cappuccino aan de venster van één van de talrijke café’s op de Luitenant Lippenslaan.
Dan staan kwijlen op de 356 van “State Of The Art”, je weet wel dat kledingwinkeltje met de talloze Porsche schaalmodellen verspreidt over heel de winkel . Is dat een GPO ?? ‘t Is in ieder geval een repro.
Dan het beruchte schaalmoddellenwinkeltje.
Dan de weg naar huis, je vindt wel altijd iemand om een spurtje tegen te trekken (wel op mijn botten gehad van één of andere niet al te minne Mercedes 🙁 ), maar al bij al was het weer dik in orde, en de Stracciatella van “Australian Home Made Ice Cream” rules !! 8)Ja gisteren ook naar Knokke geweest, kdenk zeker in totaal meer dan 40 Porsches gezien waarvan de meeste van het type 996, verschillende 997’s. Een paar 996 Turbo’s en één GT2. Ook verschillende Boxsters en Cayenne’s..
Één van de redenen dat ik naar Knokke ga, ge ziet der gigantisch veel Porsches op ene dag. Wat wel opviel dat ik maar 1ne Ferrari ben tegen gekomen, kwestie van vergelijking :pVandaag in Knokke :
10-tal Cayenne’s
Ontelbare 911, 993, 996 en andere 997’s
Een 20-tal Boxsters
2 pre 964
1 RS (look) met Carrera striping en ducktailniemand van deze groep zeker ?? 🙂
Anoniem15 januari 2006 om 13:46voor mij zal het nog wel effe wachten zijn op de baan….maar als ik terug ben zal je mij waarschijnlijk wel direct herkennen…..:-) )
Het logo met de spuit is van de firma ‘modular’ te Roeselare (designverlichting), en ik zie deze dan ook regelmatig in Roeselare.
Ik weet dat hij nog enkele Porsches heeft waarvan er één te koop staat:
een rode 911 3.6 turbo.Anoniem15 januari 2006 om 02:35Vandaag gespot in Roeselare; geparkeerde zwarte 911 cabrio, 3.2 met G-50 boite. IDENTIEK dezelfde als de mijne. 😀
Enige verschil wat ik gezien heb is dat deze turbozetels heeft en de mijne heeft rode pinkers achter en de witte pinkers vooraan.
Iemand van het forum? Links van de nummerplaat hing een sticker van een injectiespuit?? Misschien een dokter (of een drugsdealer 😈 ).[quote=”black boxster”:4i6pp2u9]Wij waren anoniem…met de 206… 😉 [/quote]
Héhé anoniem noemen ze dat dan man man man toch 8)
ah, vreemd er is mij niet echt iets opgevallen Black Boxster en toch heb ik meestal alles gezien hoor 😉
Heb zaterdag toerke gedaan om een speciale locatie te vinden voor foto.Ik heb wel 2x in Veerle gezeten (het dorp, niet het meiske 8) ) en heb daar wel een (rustigrijdende) 911 zien voorbijkomen. M’n cabrio stond aan de kant dus heeft hij hem niet gezien denk ik… Iemand van hier? Zo rond 16u00
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.