Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
deze morgen om 7u10 (12 juni) nachtblauwe (denk ik) Porsche 964 gespot op de Haachtsesteenweg richting Melsbroek, sloeg dan af aan de lichten van Steenokkerzeel richting Nossegem, met cup velgen en vooraan met oranje pinkers.
mss iemand van het forum hier?Vandaag m’n nr.plaat eindelijk na 6 weken aangekregen.
Direct op stap natuurlijk om een voorste plaat te laten maken
tweemaal een gifgroene 964 dacht ik in st Job in ‘t Goor aan het kruispunt naar de autobaan en daarna op de Betanienlei
een zwarte 993 in de Bergse baan te st job en een grijze dacht ik 996 ook in de Betanienlei.
Daarna nog een 924 carrera GT (nep denk ik) maar mooi gedaan…rookte wel wat…stond er een tijdje achter aan het rood licht
De meesten reden net als ik(in de 968) openGisteren in melsbroek op de steenweg zwarte boxster gezien vorige model, iemand van hier?
Zondag GT3 op de ring van Antwerpen aan de splitsing Bread/Bergen op zoom. Leek op die van PDS trading. :up:
Mijn Madam heeft er nu nog altijd heimwee naar….[/quote]
Moet ik uw madam ook overnemen? :engeltje:
My lady: Zeer goed. Ze is heel graag bij ons. 😀
Ze zou jullie graag nog eens zien. Ergens tijdens een trackday?goeie vrouwen moet je zien dat je kan houden en ik kan het weten :bounce:
there’s no substitute for *porsche maar dat gaat ook op voor een juiste partner :hail:[quote=”jeanke” post=170011]… my lady… [/quote]
Hoe is het er trouwens mee?
Mijn Madam heeft er na nog altijd heimwee naar….Uurtje geleden een hele stoet porsches voorbij zien rijden.(Zutendaal)
Rondrit?
Heb ter herkenning my lady ook maar even buitengezet 8)Gisteren op parking bij quick in ik denk Waregem (dicht aan DCT Wielsbeke) stond een Cayman R met nrplaat 1 CUP …
Iemand van hier ?
[quote=”OlivierV” post=169788]Zwarte pijl deze namiddag op de N60 met de 997 :)[/quote]
je hebt dat goed gezien :coolness:,was op weg naar Carrera motors voor groot onderhoud ,moeten hem klaar zetten voor de savoiecup
De grijze Carrera Gt zal van de baas van Optima-bank zijn .Hij woont in Sint-Martens-Latem .De schoonzoon rijdt met een 911 50 jaar en de dochter Eva (zoals haar nummerplaat ) met een Kjn .
Wist niet dat onze Laurent met een GT reed? Hij heeft dan toch nog ergens verstand van!!! :first:
[quote=”fdeville-new” post=169760]Daarstraks in Knokke: grijze Carrera GT. Met achter het stuur iemand die heel sterk geleek op prins Laurent. Maar ik kan me vergist hebben (over de bestuurder hé). Hij is ons dan nog eens op de E40 voorbijgeraasd ook en er afgereden in Nevele. Impressionante wagen om te zien opdoemen in je achteruitkijkspiegel.[/quote]
Zwarte pijl deze namiddag op de N60 met de 997 🙂
[quote=”youyou” post=169560]kleurenblind? Groen, rood, voor hem is alles wsschlk grijs[/quote]
:bounce: zandbeige…. zoals in burbury :happy:
Daarstraks in Knokke: grijze Carrera GT. Met achter het stuur iemand die heel sterk geleek op prins Laurent. Maar ik kan me vergist hebben (over de bestuurder hé). Hij is ons dan nog eens op de E40 voorbijgeraasd ook en er afgereden in Nevele. Impressionante wagen om te zien opdoemen in je achteruitkijkspiegel.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.