Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,216)
    • Gisteren na de middag setakira gezien in Glabbeek… 8) Hij was heel ernstig en geconcentreerd 🙂

Daarstraks op de Ninoofse Steenweg richting Dilbeek van Ninove tot aan het kruispunt met de Edingse Steenweg, een rode 911 cabrio Turbo look (3.0 of 3.2) met sportuitlaat. Sympathieke kerel, vriendelijk dag zeggen en dan aan het volgende rode licht dat toevallig net rood werd 😉 efkes de paarden los gelaten (maw een sprintje getrokken 😉 😀

SidewindR.

[quote=”cab ’88”:1bjufdox][quote=”RSR”:1bjufdox]Ja ze maat dat is u gedacht hierover. Maar ik rij dan ook al 19 jaar in en Porsche rond en nu heb ik idd een BMW gekocht voor mijn gezin. En een Mercedes spreekt me echter niet aan en een Cayenne heb ik gehad en die zuipt te veel dus is de keuze vrij snel gemaakt denk ik.[/quote]

Was het een S of een 3.2?
          Hoeveel verbruikte hij dan ongeveer? Zou het mogelijk zijn om een 3.2 op LPG te zetten of zijn daar slechte ervaringen rond?
          En om de jankers de mond te snoeren (typ maar eens LPG op het porscheforum.nl in), JA ik zou liever een cayenne op lpg in mijn garage hebben dan pakweg een touareg op diesel !!! 😈
          (T’is eigenlijk voor mijn vader maar de kans is groot dat hij nog enkele jaartjes met z’n ML rondrijd, but you never know.)[/quote]

Het was een turbo en ja ik heb ook al goede dingen horen vertellen over de LPG in de 3.2 Cayenne maar echter nog geen enkele ervaring met LPG.

Anoniem

[quote=”RSR”:7fd8m2gn]Ja ze maat dat is u gedacht hierover. Maar ik rij dan ook al 19 jaar in en Porsche rond en nu heb ik idd een BMW gekocht voor mijn gezin. En een Mercedes spreekt me echter niet aan en een Cayenne heb ik gehad en die zuipt te veel dus is de keuze vrij snel gemaakt denk ik.[/quote]

Was het een S of een 3.2?
            Hoeveel verbruikte hij dan ongeveer? Zou het mogelijk zijn om een 3.2 op LPG te zetten of zijn daar slechte ervaringen rond?
            En om de jankers de mond te snoeren (typ maar eens LPG op het porscheforum.nl in), JA ik zou liever een cayenne op lpg in mijn garage hebben dan pakweg een touareg op diesel !!! 😈
            (T’is eigenlijk voor mijn vader maar de kans is groot dat hij nog enkele jaartjes met z’n ML rondrijd, but you never know.)

Ja ze maat dat is u gedacht hierover. Maar ik rij dan ook al 19 jaar in en Porsche rond en nu heb ik idd een BMW gekocht voor mijn gezin. En een Mercedes spreekt me echter niet aan en een Cayenne heb ik gehad en die zuipt te veel dus is de keuze vrij snel gemaakt denk ik.

er zijn altijd uitzonderingen hé 😳 , maar het valt op en niet alleen bij mij, nog al van mensen gehoord maar het is niet de wagen, wel veel te veel dikke blazen die denken met een serieuze wagen te rijden en vrij onbeschofte chauffeurs in het verkeer, maar zoals juist aangetoond zijn er uitzonderingen 😉 en nu ga ik zwijgen hierover

De drie Musketiers 😆 😆 😆

Ikke ook BMW en Porsche…

De Luc en Koen klasse.
                      Ondanks BMWrijders toch echte Porschisten met hart en nieren 😉 😆

En ik ook al 😈 waar val ik dan onder ??? 👿

Ik heb BMW’s en Porsches 🙄

In welke categorie val ik ❓ 😈

denk het ook, zal gene serieuze liefhebber van het werk geweest zijn 😀

denk dat de kans dat ge diene boxster eigenaar hier gaat tegenkomen(laat staan zn verontschuldigingen gaat aanbieden) re-de-lijk klein is 😉

ja valt inderdaad op dat er velen een porsche kopen voor de naam, om op te vallen, zonder passie voor het merk, ken er velen die overstappen van bmw naar een jonge porsche, niets tegen bmw maar valt toch op dat de meesten blazen zijn die denken dat ze met de wagen rijden, en dan kopen ze een cayenne of dergelijks en het zijn juist deze mensen die niets van hoffelijkheid kennen en die ons een slechte naam bezorgen 👿 en als je me niet zou geloven rijdt eens rond in latem en omstreken, als je dan een onbeschofte porsche-chauffeur tegenkomt vraag wat hun vorige wagen was 😀 cry: )

Gisteren omstreeks 17u in Boortmeerbeek … Bordeaux 911’je … type SC … denk ik ….

En aan de eikel met de nieuwe Boxster op de E34 zaterdagavond omstreeks 17u30 ter hoogte van Wijnegem Shopping Center ….
                                  GE ZIJT NEN BOER ❗ ❗ ❗ een collage Porscherijder zo de weg afsnijen omdat ge me anders voor moest laten … koop U ne Golf en ga daar wa den “dikke” mee uithangen 👿 👿

Jajaaaa ook onder de P-rijders zitten der DEBIELEN 😈

Dirk
                                  😉

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.