Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,216)
      • 😆

[quote=”RSR”:1kyjsbaa]Pffff ik heb daarvoor echt geen tijd en dan nog zou ik het niet doen. Stel je eens voor man, ik zou er nog niet willen van dromen. Trouwens de Koen zijn 968CS is dus wel een echte bom, en we gaan dat wel zo houden. Ik denk wel al iets gevonden te hebben maar ik wacht tot ik er zeker van ben.[/quote]

Je maakt me echt benieuwd.
          Afspraak voor de testbank is ook gemaakt.
          Op 3/10 om 16.00u is het zover en Paul wil er heen rijden 😉

goed,dan kunnen we da in de mijne ook inbouwen 😉

Pffff ik heb daarvoor echt geen tijd en dan nog zou ik het niet doen. Stel je eens voor man, ik zou er nog niet willen van dromen. Trouwens de Koen zijn 968CS is dus wel een echte bom, en we gaan dat wel zo houden. Ik denk wel al iets gevonden te hebben maar ik wacht tot ik er zeker van ben.

Dat mag hij altijd proberen 😈 😉

de cs naar afrika… ze gaan er daar ne grote bloembak van maken.
                  Luc…ge hebt toch mijne motor eerst gewisseld me Koen zijne he?

[size=100:19bcqf2f]zoals afgesproken weet ge nog…[/size]

[quote=”911-lover”:29dzpihb]HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Daar hebben ze niets aan deze wagen. Die is te snel voor die broesses.
                    Hadden ze beter een Cayenne genomen 😉 [/quote]

En Cayenne is de broesses 😀 P lol:

[quote=”stefx911″:2dyre2sv]Mits de nodige aanpassingen lukt dat wel

Ze hebben tenslotte met ne Rothmans 959 de woestijn doorkruist hé[/quote]

Maar dan moeten ze hem eerst wel kunnen pakken 😆

[quote=”RufieF6″:2pglljmc][quote=”RSR”:2pglljmc]He Koen dat kan nu toeval zijn maar ik heb die ook gezien, trouwens die persoon is zijn trailer verloren ergens in mijn ongeving, straf hé 😉 [/quote]Net in de gazet gelezen dat hij in een container op weg naar Afrika zit … 😀 [/quote]

Ik denk van niet 😉

Mits de nodige aanpassingen lukt dat wel

Ze hebben tenslotte met ne Rothmans 959 de woestijn doorkruist hé

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Daar hebben ze niets aan deze wagen. Die is te snel voor die broesses.
                            Hadden ze beter een Cayenne genomen 😉

[quote=”RSR”:ahx3d3cc]He Koen dat kan nu toeval zijn maar ik heb die ook gezien, trouwens die persoon is zijn trailer verloren ergens in mijn ongeving, straf hé 😉 [/quote]Net in de gazet gelezen dat hij in een container op weg naar Afrika zit … 😀

He Koen dat kan nu toeval zijn maar ik heb die ook gezien, trouwens die persoon is zijn trailer verloren ergens in mijn ongeving, straf hé 😉

Ik gisteren een 968CS op een trailer 😉

[url=http://img368.imageshack.us/my.php?image=ritjemettwe0025ai.jpg:1o025i1y]

ik was er niet bij 😉

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.