Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,216)
    • kleurenblind? Groen, rood, voor hem is alles wsschlk grijs

[quote=”Igordiver” post=169534]De volgende keer dat ge in de spiegel kijkt bedenk dan dat gij de strontvlieg zijt die het mooie *porsche loge op de motorkap vervuilt.[/quote]

+1.000.000.000!!! :applaus:

Een kleine mededeling voor de fils a papa die deze ochtend met de Panamera van papsie met nummerplaat 1-ETW-362 door het rood reed na eerst gestopt te zijn voor dat zelfde rood om een voetganger over te laten (maakt dat U slechts half gatachterlijk? daar ben ik nog niet uit) :
          De volgende keer dat ge in de spiegel kijkt bedenk dan dat gij de strontvlieg zijt die het mooie *porsche logo op de motorkap vervuilt.

997 gts *luv

Gisteren een 356 speedster in antwerpen centrum

Zwarte 997 Gts aan nachtwinkel in herk de stad
              Zelfs nog even een praatje gemaakt met de beste man
              Super vriendelijk

Alles nog ene van sijsele we gaan eens moeten afspreken

Attijd al een beetje een ?-topic gevonden…zie ganse dagen Porsches rijden, ok ben wel veel de baan op maar allé.
                  Begrijp het wel essentie is elkaar te hebben gespot…
                  Getekend, oer-Sijseelnaar 😉

Jij ziet al de Porsches in sijsele zeker 😉

Gisteren een Grijze 356 gezien aan de Smedepoort in brugge rond 19 uur *luv *luv

Vandaag Blauwe 993 ( dacht ik ) ik hoorde hem hem nog net de achterkant gezien met grote spoiler
                      was ook in brugge Torhoutsesteenweg rond de middag

en daarstraks zwarte Cayman met gepersonaliseerde nr plaat in sijsele rond 13 uur

Vandaag tussen 5 en 6 u…… vier transaxles planten de vlag voor Ringland aan de oprit Borgerhout van de Antwerpse ring

Vandaag weer enkele *porsche gezien maar de leest opvallende was een 981 witte boxster met het dak open op de Leuvensesteenweg tussen Boortmeerbeek en Kampenhout. Ik denk dat er 2 leuke dames inzaten maar mijn ogen waren eerder gericht op de *porsche . 😳 Dit overkomt mij anders nooit :bounce:

Gisteren Putse weg, richting Ossendrecht / Hogerheide, rond 17u30 donkergrijze 993 met NL kenteken gekruist met mijn 993 zilver / cabrio. Ik stak mijn hand nog op, maar in de tegenovergestelde richting kreeg ik enkel een verbaasde blik retour :coolness:

Witte gt3 van bree richting meeuwen iemand van hier

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Anoniem

Hoeveel km zou de rit van 7 september inhouden ?

Anoniem

OK, we zien wel … 6 september is het ook RS Fest 😛

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.