Wie heeft er een groene Porsche ?

Home Forum Porsche Talk Wie heeft er een groene Porsche ?

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ze zullen niet massaal aanwezig zijn hier met een groene Porsche, maar wie kan ik een plezier doen met een Porsche embleem om op de jas te naaien ?
      Ik had dit besteld maar is in de (voor mij) verkeerde kleur geleverd…. (of ik heb gewoon de verkeerde besteld) 😆 😆
      Afhalen kan, betalen moet niet, en de koffie krijg je er gratis bij… :popcorn:

Attachments:
      • patch.JPG
    5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • we hebben inderdaad met gezellig gezelschap een fijne namiddag en babbel gehad, fijn weer een forumlid te leren kennen in “real life” :drink:
        Rollie heeft ons inderdaad verteld over de gezellige bende betreft de forumleden en heeft ons kunnen overtuigen voor in te schrijven voor Puur, en dat hebben we dan ook gedaan… :up: , in de hoop nog wat van deze sympatieke forumleden te leren kennen, wij kijken er al naar uit… :happydance:

Vannamiddag eindelijk tijd gevonden om het P-embleem bij wing67 af te halen.
          Weer een uiterst sympathiek forumlid leren kennen, samen met zijn even symphatieke ega ,en een gezellige babbel gehad bij ne lekkere cappuccino!
          En wat ne mooie 997 cab, prachtige kleurencombinatie .
          Afgesproken om samen naar Best te rijden op 22 mei,

Helaas net te laat. 🙂

Have fun Rollie en pravo met het knap initiatief wing67!

[quote=”Rollie” post=232540]Hoi Wing67,mijne Cayman is redelijk groen :puke: , dus ik heb wel interesse.Ik doe je een pm[/quote]

Ok, zie je bericht wel verschijnen :up: :up: :up: :up:

Hoi Wing67,mijne Cayman is redelijk groen :puke: , dus ik heb wel interesse.Ik doe je een pm

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.