Wie heeft het al gedaan…..?

Home Forum Porsche Talk Wie heeft het al gedaan…..?

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

en geen vieze gedachten héé …… 😀
      Wie heeft er het Carrera embleem (of elk ander gekleefd embleem) op de achterzijde van de wagen al verwijderd, zonder het te breken/beschadigen en zonder de lak te beschadigen…..?
      Iemand een tip hoe dit best gedaan kan worden …. ❓ ❓

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • :up:

Ik heb het “Cayman – logo ” van mijn zwarte Cayman gehaald.
          Dat was een zéér eenvoudig klusje. Wat heet ( NIET-kokend ) water erover, logo wat warm stoken met de haarföhn en dan met een zeer dun visdraadje tussen het logo en de lak een op-en neerwaartse beweging maken. Het logo was op 1 minuut verwijderd. De resterende lijm op de lak verwijderd met HG stickerverwijderaar ( geen invloed op de lak )
          Effen met een klei erover, poliermiddel met mijn DAP900 aangebracht en een laagje wax. Resultaat : weg logo en totaal NIET zichtbaar waar het logo heeft gestaan. De auto is van bouwjaar 10/2014. Dus het logo heeft er ruim 2 jaren opgezeten. Een klusje van korte duur met mooi resultaat. Ik heb ook de letters P O R S C H E verwijderd en vervangen door blinkend zwarte letters die ik heb besteld bij Porsche Centrum Paal.

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13.jpeg

zo zie je maar…, tegenwoordig is alles “moeglijk” :happy: 😀

zo zie je maar…, tegenwoordig is alles “moeglijk” :happy: 😀

:happydance: 😆

:happydance: 😆

tja, ik wist van niet beter, had ik die advertentie van turbo eerder gelezen….
                    http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-boxster–s-turbo-2-5-i–cabrio-112450360.htm
                    :mrgreen: :mrgreen:

tja, ik wist van niet beter, had ik die advertentie van turbo eerder gelezen….
                      http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-boxster–s-turbo-2-5-i–cabrio-112450360.htm
                      :mrgreen: :mrgreen:

ha…, das ook mooi :up: :up:

ha…, das ook mooi :up: :up:

Dit stond indertijd op mijn boxster

20150405_105553-kopie.jpg

Dit stond indertijd op mijn boxster

20150405_105553-kopie.jpg

dus terug Boxster er op laten plaatsen? nee ik wou gewoon eens iets anders …. :mrgreen: :mrgreen:

dus terug Boxster er op laten plaatsen? nee ik wou gewoon eens iets anders …. :mrgreen: :mrgreen:

lettertjes van Boxster waren er deels afgetrokken bij mij. Heb ze laten vervangen toen ze de wagen een opsmuk hebben gegeven bij carrosserie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.