wie heeft het topic gestart ?

Home Forum Porscheforum mededelingen wie heeft het topic gestart ?

• Maker
    Discussie
  • Het viel me op mijn telefoon op dat ik niet kon zien door wie een bepaald topic gestart is…. Ik sprak er met DeePee over in Halle, en hij gaf aan dat dat op de “full version” wel zo was, maar….

Ik zie dat dus nergens ? Ik zie wel wie als laatste gereageerd heeft op een topic, maar de topic-starter zijn naam kan ik nergens zien. Zou toch wel handig zijn. Is dat moeilijk om toe te voegen ?

Misschien ben ik de enige die dit als gemis ervaar, en dan laat je het uiteraard zoals het is, maar misschien zijn er meerderen die dit als meerwaarde zouden zien.

:respect2:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Hopelijk is dit niet omdat je selectief bent is het lezen van posten naargelang de topic starter? :popcorn:

Bedankt voor de tip, maar toch lijkt het me handig om in een oogopslag de naam te zien die je aan’t zoeken bent, en niet dat ik op ieder topic moet klikken om te zien wie het gestart heeft :bounce:

Als je klikt op VOORBEELD in het topic kan je zien wie dit topic gestart is 💡
          Schermafbeelding2016-09-19om19.37.56.jpg

Schermafbeelding2016-09-19om19.38.10.jpg

neen Sensa,
            ik bedoelde vaag te herinneren dat dat er ooit wel stond maar vind het nu zelf ook nergens meer terug.
            dus moet het in de vorige software versie gestaan hebben zijn.

Hi Deepee, begrijp ik het juist. Komt er nog een facelift van het forum aan??? Dan is idd dat de moment om de startersnaam erbij te hebben, voor zover er daar vraag naar is uiteraard. Ik vind het tot nu toe niet storend dat het er niet bij staat.

je hebt gelijk … en toch herinner ik me dat dit zichtbaar is/was. mss dan in de pré facelift versie van de PFB die we nu hebben :think:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.