Wie helpt mij mijn droom waarmaken?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Wie helpt mij mijn droom waarmaken?

• Maker
    Discussie
  • Beste allemaal,

Het is zover…ik heb besloten een Porsche 911 aan te schaffen. Ik heb besloten voor een 964 te gaan, en dan een uit minstens 1991, omdat toen alle euvels van de eerste serie waren verholpen (correct me if I’m wrong). Eveneens heb ik me laten vertellen dat een Carrera 2 betrouwbaarder / goedkoper in onderhoud is dan een Carrera 4. Echter, ik hoor over het bovenstaande in elk gesprek dat ik voer weer andere verhalen, dus e.e.a. is redelijk verwarrend voor de beginnende Porschefanaat… 🙁

Ik ben enkel geïnteresseerd in wagens met een volledige onderhoudshistorie en een aboluut schadevrij verleden. De km-stand zal ruim onder de 200.000 moeten liggen. Ik zal bij aankoop van een particulier ook altijd een aankoopkeuring laten doen.

Wellicht is er iemand onder jullie die zo’n wagen te koop aanbiedt of er een goede weet te staan? Ik houd me voor jullie tips aanbevolen.

Jullie kunnen me antwoorden via dit forum of ook via mathijs_peters@hotmail.com

Dank vanuit Elsene!

Mathijs

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
    • Persoonlijk hou ik meer van de eerste reeks daar die nog geen dubbel massa vliegwiel hebben.
      Motor even betrouwbaar dan de latere. Eerste keer dat ik verneem dat een C4 minder betrouwbaar zou zijn dan een C2 of duurder in onderhoud…

Heb zelf al meer dan 7 jaar een 4 van 89 die ik bijna 4 jaar dagelijks gereden heb, zonder problemen. Voorste banden zullen misschien iets sneller slijten dan bij de C2

Excellente keuze een 964! Succes met de zoektocht en hou ons maar op de hoogte

Succes met de zoektocht..
        Ben ook op zoek, eerder naar 996 gezien budget en inschrijvingskosten

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.