Wie is er bekend met Antwerpen en omgeving … LTP

Home Forum Porsche Uitstappen Wie is er bekend met Antwerpen en omgeving … LTP

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

In navolging van La Targa Passaggio Amsterdam, Brussel, Rotterdam en Den Haag .. denken we er nu (ook) over om een soortgelijk evenement (Porsche Tunnel Challenge) voor Antwerpen op te (gaan) zetten :coolness:

Om dit te kunnen bewerkstelligen zoekt het LTP Team 1 of meerdere Porscherijders die bekend zijn in en om regio Antwerpen.

Graag feedback – ook als je interesse hebt om deel te nemen – of denkt dat het evenement geen kans van slagen heeft door bijvoorbeeld de afstand tussen de tunnels, de bereikbaarheid daarvan etc.

Porscherijders die mee willen denken (organisatie) kunnen ook reageren via de E-mail:

Tunnelchallenge @ Gmail.com

:driver:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
    • PDS

[quote=”koenc” post=171023]Nog steeds zeer geïnteresseerd hier!
        Ben deze week nog eens gaan “oefenen” met de GT3 in de Kennedy tunnel. :music:
        Werkt perfect 8)[/quote]

Inderdaad het geluid met mijn gt3 met cupuitlaat is ongeloofelijk in een tunnel of tussen de huizen

Wat ben ik vaak door die Maastunnel heen gereden in het Rotterdamse … was bijna vast onderdeel van een rondje draaien … totdat ze die camera’s erin hebben geknald … wa:think:

@koenc
          : Blijven oefenen!! :drink:

Nog steeds zeer geïnteresseerd hier!
            Ben deze week nog eens gaan “oefenen” met de GT3 in de Kennedy tunnel. :music:
            Werkt perfect 8)

Ik ben even niet op dit forum geweest – en hoop dat het animo voor La Targa Passaggio – Antwerpen Editie er nog is .. en bij wie het niet is, het nog gaat komen 😉

Binnenkort ga ik met Peter om de tafel zitten en de route die hij bedacht heeft bekijken en verder uitwerken. Tegen die tijd zal ik dan ook met Peter een datum gaan prikken – en deze hier kenbaar maken.

We’ll keep you posted :coolness:

Count me in :driver:

:up:

Zal binnenkort eens een datum gaan prikken :driver:

ben zelf ook van Antwerpen, dus mij mag je er zeker bijrekenen :relaxman:

Leuk, al zoveel animo, terwijl het nog in de kinderschoenen staat (wat Antwerpen betreft) :applaus:

Anoniem

Ik rijd met veel plezier mee :driver: !! Count me in :up: !!

Is inderdaad een optie om te keren, anders zit je in de “open” tunnel in Boom, en daar heb je ook niets aan ;).

XXX

@BC911: Klopt dat het tunneltje aan het Vallaar een kleine is maar wel vet geluid en net genoeg om één versnelling voluit te gaan 🙄
                            Is maar een klein lusje om dan naar de Bevrijdingstunnel of de Jan de Vos tunnel te karren :engeltje:

[quote=”WillemB” post=167835]Ik kan 911_NL opmerkingen voor wat betreft snelheidsovertredingen beamen.

It’s not about speed … [/quote]

Voor de groentjes onder ons: zoek eens op Youtube naar Porsche Tunnel Challenge of La Targa Passaggio, bekijk onze page op FaceBook – of De Website.

[i]Mocht je nog niet in ons E-mail bestand staan – en dat wel willen – om de nieuwsbrief en uitnodiging voor deelname te ontvangen, schrijf je dan in, met Naam, Nickname, Type Porsche, Kenteken en telefoonnummer (dit is nog geen inschrijving voor deelname).

E-mail adres zoals weergegeven in het eerste bericht van dit topic :coolness: [/i]

Tunnelrun in Antwerpen?
                                Count me in. Mijn wagen leent zich uitstekend daartoe :engeltje:

Ik kan 911_NL opmerkingen voor wat betreft snelheidsovertredingen beamen.

Ik heb al sinds 2008 deelgenomen aan de Tunnelruns in Amsterdam, Rotterdam en Brussel en nog geen bekeuring opgelopen :hail: tijdens een van deze runs.

It’s not about speed……., but Revs 💡

Bert,

Ik hou het in gedachte!
                                    Tx voor het aanbod.

[quote=”FirstP” post=167742]Worden op zo’n rit dan ook alle flitspalen vermeld op het plannetje? [/quote]

It’s not about speed ….

Roadbook zal de camera’s in kaart hebben. Maar er is natuurlijk altijd een risico van een mobiele flitser 💡

Tot dusver (since 2005) zijn er alleen bekeuringen opgelopen van en naar de rit – of door te snel optrekken bij een verkeerslicht – en dan als bijv. 3de of 4de auto net over de limiet gaan :loser:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.