Wie is er bekend met Antwerpen en omgeving … LTP

Home Forum Porsche Uitstappen Wie is er bekend met Antwerpen en omgeving … LTP

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

In navolging van La Targa Passaggio Amsterdam, Brussel, Rotterdam en Den Haag .. denken we er nu (ook) over om een soortgelijk evenement (Porsche Tunnel Challenge) voor Antwerpen op te (gaan) zetten :coolness:

Om dit te kunnen bewerkstelligen zoekt het LTP Team 1 of meerdere Porscherijders die bekend zijn in en om regio Antwerpen.

Graag feedback – ook als je interesse hebt om deel te nemen – of denkt dat het evenement geen kans van slagen heeft door bijvoorbeeld de afstand tussen de tunnels, de bereikbaarheid daarvan etc.

Porscherijders die mee willen denken (organisatie) kunnen ook reageren via de E-mail:

Tunnelchallenge @ Gmail.com

:driver:

7 reacties aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
      • In het geval van een tunnel-run in Belgie, count me in 🙂 !

Ik woon in de buurt, dus je kan mij altijd contacteren. Kan eventueel meedenken of nagaan wat wel en wat niet mogelijk is. Naar mijn bescheiden mening kan je de Valaartunnel niet echt als “tunnel” beschouwen. Is eigenlijk gewoon een onderbrugging van de A12 …

En vooral het noorden van Antwerpen is redelijk tunnelloos …

Groeten, Bert

F

Worden op zo’n rit dan ook alle flitspalen tijdelijk afgezet of staan alle locaties dan ook vermeld op het plannetje? Kan anders wel eens een dure grap worden :bounce:

XXX

Ah, er bestaat al een LTP plannetje voor antwerpen :happydance:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=167728]Geeft al een idee niet :up: :up: :up: [/quote]

Inderdaad!

Was al aan het googlen – maar daar krijg ik geen ervarings-deskundige-wijsheid van :coolness:

XXX

Hey Olaf, heb een tijdje ( 2j ) geleden al eens vermelding gemaakt van een 10 tal tunelletjes hier te Antwerpen.
                  Ze liggen niet zo kort op elkaar als in BXL maar een leuke verbindingsweg zoeken is ook top.
                  Mijn opinie, zeker haalbaar.
                  Mijn locatie, Deurne – Antwerpen (dus niet de omgeving = parking 😀 )
                  Liefkenshoek (Tol maar o zo leuk en weinig verkeer net door de tol)
                  Kennedy – alom gekend van de files maar niet op zondag
                  Craeybeckx – einde E19 richting ring 2 grote bochten
                  Bevrijdingstunnel, kan je 2x doen, 1x naar Boom toe en 1x terug naar Antwerpen, klein maar veel lawaai mogelijk
                  Jan de Vos tunnel, einde A12 megasmal en veel lawaai
                  Waaslandtunnel, mijn favoriet
                  Valaartunnel, kort klein en veel lawaai, naast A12
                  Nog enkele kleine tunneltjes onder spoor (binnensingel)
                  De meeste andere tunnels noemen ze Metro en zijn niet echt *porsche geschikt.
                  Geeft al een idee niet :up: :up: :up:

(mail onderweg)

Goed nieuws voor jullie: vandaag demonstreerden enkele actiegroepen in A’pen met als eis de overkapping van de Antwerpse ring. Dat gaat nogal een tunnel worden…. in 2025 😉 of nog wat later.

7 reacties aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.