Wie is Miss P?

Home Forum Stel jezelf even voor ! Wie is Miss P?

• Maker
    Discussie
  • Op aanraden van PVB even een korte intro…

Miss P… ach ja het kind moet ne naam hebben, en daarbij, jullie hadden alle andere opties al ingenomen, ik ging ervan uit dat het aantal vrouwelijke leden eerder beperkt zou zij(evenals het aantal mannen dat een nick met ‘miss’ in zou kiezen 😉 ) vandaar…

bouwjaar: 1984
    model: female brunette
    type: die hard porsche lover en daarnaast ook een voorliefde voor de gemotoriseerde tweewielers(niet vies van een dagje circuit met mijn Monster 900) we live only once…
    brandstof: benzine, uiteraard 😉

Droom: 911 turbo van hetzelfde bouwjaar als ik, maar om ergens te beginnen sinds vorige week woensdag trots op MIJN baby porsche boxster van 1999, ok ik geef toe, misschien wat jong voor mij, maar een groentje heeft ook zo zijn charmes 😆

tot zover…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • [quote=”PT” post=102922]Welkom, en euh,…schoon poep !! ;)[/quote]

Aan uwe avatar te zien hebt gij het nogal voor een schoon “p..p” zo te zien 😆

PB

Was ik nog vergeten te zeggen, je hebt dezelfde 2 passies als mijn Vrouw,
        ze heeft een Zilveren Boxster ’01 en een Ducati Monster S4 ’01. :mrgreen:

welkom op de porsche forum
          mooie bak die p

PB

[quote=”Miss P” post=102874]Bedankt voor het warme welkom heren(enfin, daar ga ik vanuit 🙂 )[/quote]

Waar twijfel je aan? of je welkom warm is? of dat we heren zijn?

Laat ik anders gelijk enige twijfel wegnemen, heren zijn we niet. :mrgreen:

PT

Welkom, en euh,…schoon poep !! 😉

Hij ziet er in ieder geval wel proper uit moet ik zeggen, ook de uitlaat is nog vrij nieuw zo te zien.

Benieuwd naar meer, Misses P 😉

welkom, ik zie alvast een heel mooie achterzijde :mrgreen:

ai ai ai, ik heb drie foto’s willen invoegen, maar er komt er maar eentje door… ik weet niet wat ik fout doe. Iemand enig idee? 😳

[attachment]IMG_8960.JPG[/attachment]

[attachment]IMG_8956.JPG[/attachment]

en dan de foto’s… ok, het weer zat niet mee en de omgeving ook niet meteen, maar een Porsche ziet er altijd stralend uit 😉

IMG_8947.JPG

[quote=”Peter_Targa_84″ post=102877]Welkom 84er, en van gelijk welke P zijn foto’s in ‘t nat ook goed :P[/quote]

:happy:

XXX

Welkom 84er, en van gelijk welke P zijn foto’s in ‘t nat ook goed 😛

Bedankt voor het warme welkom heren(enfin, daar ga ik vanuit 🙂 )

De foto’s volgen zo snel mogelijk, maar door het mooie Belgische weer is het voorlopig nog niet gelukt om er te nemen. Ik hoop op een iets mooiere dag morgen… 😕

proficiat met de aankoop en welkom op het forum
                                we want pics 😆

welkom om het enige forum dat bij die naam een wagen veronderstelt, en geen associatie met de Muppets maakt… :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.