Wie is Miss P?

Home Forum Stel jezelf even voor ! Wie is Miss P?

• Maker
    Discussie
  • Op aanraden van PVB even een korte intro…

Miss P… ach ja het kind moet ne naam hebben, en daarbij, jullie hadden alle andere opties al ingenomen, ik ging ervan uit dat het aantal vrouwelijke leden eerder beperkt zou zij(evenals het aantal mannen dat een nick met ‘miss’ in zou kiezen 😉 ) vandaar…

bouwjaar: 1984
    model: female brunette
    type: die hard porsche lover en daarnaast ook een voorliefde voor de gemotoriseerde tweewielers(niet vies van een dagje circuit met mijn Monster 900) we live only once…
    brandstof: benzine, uiteraard 😉

Droom: 911 turbo van hetzelfde bouwjaar als ik, maar om ergens te beginnen sinds vorige week woensdag trots op MIJN baby porsche boxster van 1999, ok ik geef toe, misschien wat jong voor mij, maar een groentje heeft ook zo zijn charmes 😆

tot zover…

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
    • Kgeloof er niks van!

Foto’s! :mrgreen:

Proficiat met de wagen Miss P.
        Euh, is er al om foto’s gevraagd ? :happy:
        Ciao,
        Luc

Anoniem

De kappers niet vergeten hé wim 8)
          Welkom miss.

Wim

Welkom op het forum Missie.

En je hebt tenminste de Porsche, waarvan er velen denken dat hij daar voor is. 😉

Welkom Miss P op dit gezellige forum ,We mogen hier bijna elke dag nieuwe forumers verwelkomen maar zelden een dame :respect2: laat de foto’s maar komen zou ik zeggen daar zijn we gek van .

Welkom Miss P! En veel plezier met de P!
                Je weet dat je bij de echte fans zit als ze vragen achter foto’s van je auto en niet van de lieftallige deerne zelf 😉

Wees welgekomen “Miss P” en idd wat foto’s van jouw nieuwste bolide zijn meer dan welkom hier op dit forum :driver:

PB

°Legt zijn haar goed°

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/welcome-board.gif[/IMG]
                    Dag Miss P :mrgreen:

Welkom, leuke voorstelling :first: en vooral veel rijplezier :driver:

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum .
                        Proficiat met je wagen ,en veel veilige kilometers gewenst .

Misschien enkele foto’s van je wagen aub.

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.