wie kan mij iets meer vertellen over deze verkoper

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 wie kan mij iets meer vertellen over deze verkoper

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • inderdaad, ze hebben ze gemonteerd, en de nieuwe (mooiere) bouten hebben ze er gratis bijgegeven! Enkel het uitbalanceren kon beter, aan 110 km/u zit er een vervelende trilling in, maar niets wat eens opnieuw uitbalanceren niet zal kunnen verhelpen…

Wim

Goedkoper als 1298.60 euro kan ik ze nergens vinden, dus als het een prijs is inclusief verwijderen, omleggen en balanceren, niet slecht mijn gedacht.

ik heb onlangs nieuwe 19 duims M5-replica’s gekocht met 235’s op. Ik heb ze besteld bij GIVAWHEELS.nl, en er zelf op zaterdag snel even omgereden, is ‘amper’ 180 km van Gent uit. Alles verliep supervlot: rond 10 uur aangekomen in hun hangar, om 10u45 reed ik alweer buiten met de nieuwe 19inchers er op. En voor een onvoostelbare prijs: 1100 euro all in, en aangezien ik een BTWnummer heb, hebben ze meteen de BTW er afgedaan als intracommunautaire levering, dus heb ik iets van een 880 euro of zo betaald, voor 4 nieuwe 19 inch velgen en 235/45-19 banden… Lijkt me moeilijk goedkoper te vinden!

Toen ik er was zag ik een set 22duimers klaarliggen voor op een Cayenne, en een set AMGvelgen klaarliggen. Ze hebben er goed te doen blijkbaar… Geen fancy showroom, but who cares aan die prijzen…

Ben op zoek naar een bandenboer die met redelijke prijzen werkt.
            Heb net een offerte gevraagd voor komplete set Michelin Pil Sport PS2 N2

305/30 ZR 19 TL achter en 235/35 ZR 19 TL voor

en dit alles voor de zogezegde spotprijs van € 1.439,02

Dit zijn luxemburgse prijzen met korting.
            Heb nog nooit m’n banden vervangen van de P en weet er dus ook weinig vanaf.
            Ben nu en dan in belgenland en vroeg me af of jullie me geen goed adres kunnen tippen.

Targaake

Wim

Hebben wij ze ook vandaan, maar dan voor onze dagelijkse auto.
              Komt afspraken goed na, en voor de rest wat Koen schreef.

Een tip: vraag of ze op voorraad zijn of hoe lang het duurt, en betaal pas als hij je gemaild heeft dat ze er zijn.
              Dus eerst even bellen.
              Heb ik niet meegemaakt, maar een vriend van ons, geeft 2,5 maand op zijn velgen moeten wachten, terwijl hij ze bij de bestelling gelijk betaalde.

Ben toevallig gisteren en vandaag op zoek geweest voor andere velgen en banden voor mijn Daily en kwam hierop uit .
                Prijs-kwaliteit zeker goed

velgen-online.nl

len

Bedankt, zal het maar zo laten. Vind de velgen wel mooi, gelijken een beetje op die van cargraphic. Die laatste zijn echter verschrikkelijk duur.

Ben er ook eens gaan kijken naar velgen…
                    Vond het ook allemaal een beetje vreemd en ben maar snel terug weg gegaan…
                    Had er geen vertrouwen in…

Heb uiteindelijk dan nieuwe originele Porsche velgen gekocht bij Carnewal.

Is stukken goedkoper dan bij Porsche zelf….

Greetz,

Plumber

Ook eens mee aan het onderhandelen geweest voor TECHART velgen. Uiteindelijk niet gedaan, ik had er een slecht gevoel bij. Maar dat kan heel subjectief zijn. Ik had originele 18″ velgen van een 996 4S met goede banden op en hij wou die overnemen voor peanuts (bijna een symbolische euro). Hij had toen identiek dezelfde set met slechtere banden liggen voor 1995 euro. Zijn overnameprijs en verkoopprijs voor identieke set vond ik iets te extreem.

Mijn favoriet : http://www.king-of-wheels.de
                      Paar mails over wat op voorraad is, prijs afspreken, naar ginder zelf rijden, cash in uw handen en nog snel een pak afbieden. En toppunt nog factuur krijgen voor in te brengen. Alleen werkt hun site niet meer dus bestaan ze nog ❓

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.