Wie kan zondag mee naar Mariakerke en voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Wie kan zondag mee naar Mariakerke en voorstellen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
    • bully schrijft:

      Ik kan ventes niet vinden. Wat vind je van deze?…..

      Knap Sc-tje, had m al ns gezien maar zit momenteel stuk boven budget – prachtig gedocumenteerd wel, het dambordinterieur vind ik persoonlijk schitterend, echt de nostalgische sfeer van early 80-ties.

        Bedankt kleinekastenteufel……staat ook een mooie SC.

          http://www.type911.org en dan naar “Petites Annonces” om een aantal interessante aanbiedingen te ontdekken.

            Ik kan ventes niet vinden. Wat vind je van deze?…..

              bully schrijft:

              En deze, te duur voor je? Beter een goeie voor teveel dan een leegloper. En dat gaat hard bij die gebakjes.bully schrijft:
              koop toch een goeie [quote]Ik vind deze een mooie….http://list.auto-commerce.nl/view/autopagina.php?id=ac1422&auto_id=694001&page=1&zmerk=&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zprijs_van=&zprijs_tot=&zbouwjaar=&zbouwjaar_van=&zbouwjaar_tot=&zstatus=&zsoort=&zweergave=&zmarge=&znomarge=&alfabet=ASC&order_oud=merk&test=&template=

              Verslag van de auto….klikhierop 8)[/quote]

              Toeval dat iemand hier een verslagske van gemaakt heeft, met zin voor detail, blijkbaar is deze al gereserveerd…Te duur misschien niet, maar momenteel geraak k niet in tot in kaasbollenland om ns n kijkje te gaan nemen. Autohuis meppel ligt in t noorden van holland. Een andere leuke site is deze http://www.type911.org/
              Er staan n paar leuke karretjes in de rubriek “ventes”

              Thx

                  cabrio wim schrijft:
                  [quote]Inderdaad deze, deze dus.


                  Jow de cabrioman,

                  Mmmm inderdaad schone basis spijtig dat t een targa is, die genieten mn voorkeur niet. Speciale maar mooie kleurencombinatie voor weinig geld trouwens…

                  Wim

                    Inderdaad deze, deze dus.

                      Hey wim, welke precies? deze link geeft een lijst van porsches

                      nevermind, de rode dus :p

                      Wim

                        Als je iets zoekt maar dan niet 100% perfect is maar wel gelijk om te rijden, is dit iets misschien voor je als de kleuren combi je aanstaat.
                        Heb Hendrik gesproken en is werkelijk uniek voor zijn leeftijd en helemaal origineel.

                        Dus in mijn ogen een mooie basis voor te starten.

                        http://www.hvanderdeenautos.nl/component/rdautos/?view=category&id=1

                          Een O-plaat keuring is minimaal .
                          Zelf een paar keer laten doen vroeger .
                          Motor en chassisnummer nakijken , stukje rijden in hal en eens op de remmen trappen , banden nakijken en that’s it . Geen lichten , remmen , uitlaat , demper en bodemcontrole , ruitenwissers etc checken , niks van dat alles .

                            SL33PY schrijft:

                            Mijn 2 centjes:

                            Het eerste dat me opviel is dat de wagen op O-platen staat. Ik stel mij dan steeds meteen de vraag.. WAAROM ❓

                            De enige reden om een wagen op een O-plaat te zetten in België is wanneer je zeker weet dat:

                            1. Je niet jaarlijks door de controle geraakt.
                            2. Je wagen gemodificeert is waardoor deze niet meer in originele staat is.

                            Een oldtimer (25-jaar of oudere wagen) kan je perfect gewoon inschrijven. Je betaald net zoals met een O-plaat slechts 32,50 € taks. Indien het je 2e of 3e (afhankelijk van het aantal bestuurders op je woonadres) wagen is, kost de verzekering iets rond de 250€ jaarlijks, O-plaat of niet.

                            Het enige ‘nadelige’ verschil is dat je elk jaar op controle moet.

                            Het grootste voordeel is dat je onbeperkt met je wagen mag rijden. Een op O-platen rijdende wagen is gelimiteerd in het rondrijden in straal van x Km of onderweg van of naar een officiëel evenement.

                            Dit alles in rekening houdende sta ik steeds sceptisch t.o.v. wagens die op een O-plaat staan.

                            Hoop dat dit je wat helpt (of juist niet 😈 )

                            Helloow sleepy33

                            Da s goed nieuws wat je vertelt over een rijtaks van slechts 32.5euroks, de verkoper had mij verteld dat je ondanks een 25jarige oude wagen, toch de normale rijtaks moet ophoesten, indien je een “daily driver” wilt (al rap rond de 1.000euro voor 3.0liter) Schandalig toch ons di-rupo-land !!!! Khad het zelf nog niet opgezocht, maar eigenaar van SC was dus slecht geïnformeerd. Het feit dat een oude wagen op O-platen staat kan dus wijzen op bijkomende – misschien minder zichtbare – problemen die een gewone keuring voor dagelijks gebruik bemoeilijken… Ik dacht dat een O-platen keuring dezelfde keuring was dan de gewone, doch eenmalig uit te voeren. Kwas wel zelf zinnens om hem op O-platen te zetten, juist wegens de dure rijtaks.
                            Thx, kzal sterven als een ezel maar toch niet als een onwetende ezel !!

                              Mushroom schrijft:

                              Wel?
                              Waar wacht je op?! 😉

                              jow paddastoel ! hier ajuin van tegen aalst
                              Op nog wat extra spaarcentjes wacht k, enfin genoeg om de import te voorzien van autohuis meppel naar belgië en e reserveke voor in t geval van… al bij al dus eigelijk ni meer zo lang 8)
                              Kzoek nog wa verder links en rechts om er meerdere gezien te hebben (moet r wa tijd voor nemen, lees als madam niks geprogrammeerd heeft) Tiens kga ns zoeken of er een topic is over import vanuit buurlanden…

                                Mijn 2 centjes:

                                Het eerste dat me opviel is dat de wagen op O-platen staat. Ik stel mij dan steeds meteen de vraag.. WAAROM ❓

                                De enige reden om een wagen op een O-plaat te zetten in België is wanneer je zeker weet dat:

                                1. Je niet jaarlijks door de controle geraakt.
                                2. Je wagen gemodificeert is waardoor deze niet meer in originele staat is.

                                Een oldtimer (25-jaar of oudere wagen) kan je perfect gewoon inschrijven. Je betaald net zoals met een O-plaat slechts 32,50 € taks. Indien het je 2e of 3e (afhankelijk van het aantal bestuurders op je woonadres) wagen is, kost de verzekering iets rond de 250€ jaarlijks, O-plaat of niet.

                                Het enige ‘nadelige’ verschil is dat je elk jaar op controle moet.

                                Het grootste voordeel is dat je onbeperkt met je wagen mag rijden. Een op O-platen rijdende wagen is gelimiteerd in het rondrijden in straal van x Km of onderweg van of naar een officiëel evenement.

                                Dit alles in rekening houdende sta ik steeds sceptisch t.o.v. wagens die op een O-plaat staan.

                                Hoop dat dit je wat helpt (of juist niet 😈 )

                                  Wel?
                                  Waar wacht je op?! 😉

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.