Wie kent deze 911T coupe 1970

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Wie kent deze 911T coupe 1970

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Anoniem

hehe, die ferre goed opgemerkt, zat ook al naar die boxster te kijken, ziet er ook geod uit.

S2

Maak je maar geen zorgen 😉

Budgetair gaat de trouw eventjes voor 😀

Anoniem

Hij heeft een oogske laten vallen op die P. 😕

Idd S2, goed opgemerkt zeg!! 😆

😆 😆 😆 😆 😆

Dat had ik nog niet gezien.
              Een koplamp probleempje.
              Italianen en electronica hé 😈

S2

Ik vind die tweede foto prachtig !!!

Een mooie Porsche in de showroom … en op de oprit een Nederlandse Ferrari met een klein probleempje 😀

Alleen maar positieve commentaren gehoord van Van Beurden. Sympathieke gast trouwens.
                  Zoals hier al aangehaald denk ik ook dat hij een goede reputatie niet zomaar te grabbel gooit.

ik heb de auto gezien en vind het een prachtstuk,verder weet ik er niet veel vanaf maar ik weet wel dat Van Beurden er een correcte politiek op nahoud.

Allé zoals ik dan

Lou

Ken de auto zelf niet, maar heb goede ervaringen met Van Beurden. Heeft het Porsche hart op de juiste plaats.

WB

Flip is ne hele vriendelijke gast die tevens ook heel wat van porsches kent, zelf aan de auto’s sleutelt, een goede mekanieker onder de arm (vroeger van AB geloof ik)heeft enz…Ken zelf drie porsches die van daar komen en daar is niks op aan te merken. Wel is het zoals overal: naargelang de staat van de wagen zal je ook daar meer/minder moeten betalen. Wikken en wegen is de boodschap en het is nooit makkelijk zelf de juiste waarde van zo’n wagen in te schatten…. 💡

Heb gehoord dat Van Beurden veel moeite doet voor een goede reputatie, en die verkrijg je niet door mensen in het zak te zetten. Een goede zaak dus !

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.