Wie kent deze 996 of geeft zijn mening?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie kent deze 996 of geeft zijn mening?

• Dit onderwerp bevat 14 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door Anoniem.
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Anoniem

Eén probleemke (wat mij betreft toch) met deze laatste: is een automaat…

HIER eentje met zoals er staat volledige onderhoudshistorie, voor bijna dezelfde prijs…
        nou ja prijs 😕 D

Het feit dat het onderhoudsboek er niet bij is wil wel niet zeggen dat de wagen slecht is he… Het is perfect mogelijk dat deze wagen zeer goed onderhouden werd en geen kosten gespaard werden om hem in topconditie te houden… je kan het nu gewoon niet onmiddellijk aantonen aan de hand van een onderhoudsboek.
          Als de wagen in het officiële netwerk werd onderhouden in het verleden kan je zonder problemen de historiek achterhalen en dan zou het toch nog een heel goede zaak kunnen zijn…
          Maar zoals ik eerder zei… het niet aanwezig zijn van het onderhoudsboek schrikt de meeste klanten af en daarom blijft de auto lang staan…

… Rijdt uiteindelijk met een betere Porsche 😉

Ok guys, bedankt voor de feedback !!

Blijven uitzien dus.

Een gewaarschuwd man …..

ik heb voor mijn 964 wtl meer betaald …verschil is dat ik papieren heb van aankoop in 93 tot vandaag

hoe kan het dat zo een jonge auto geen onderhouds boekje heeft, zo weinig km …denk na jongens dat klopt toch niet hier is meer aan de hand 🙁

Anoniem

[quote=”AutosDekens”:3cw7w7cw]De wagen stond eerst in de buurt van Aarschot te koop… [/quote]
                    Inderdaad, dat is degene die ik bedoelde in de link op kapaza hierboven. En het ontbreken van de historiek is de reden waarom ik er toen niet ben naar gaan zien.

De wagen stond eerst in de buurt van Aarschot te koop… zou naar het schijnt helemaal geen historiek bij zitten. Blijkbaar heeft de wagen ondertussen wel een onderhoudsbeurt gehad, dus misschien dat die factuur er wel bij is.
                      De meeste klanten voor een 996 vinden een onderhoudsboek heel belangrijk… waarschijnlijk is dat de reden dat deze auto zo lang te koop blijft staan.

[quote=”cristof”:6zrk97i6]het is een fijt dat 996 zijn waarde heel slecht of bijna niet houd maar dat is zeer weinig voor een auto met weinig km …ik zou zeer voorzichtig zijn 😉 [/quote]

Was ooit met de 964 en 993 ook zo. Op een gegeven moment denk je aan verkopen omdat ze blijven dalen in prijs…..maar eens komt een dag dat alles zich stabiliseerd of zelfs de prijs stijgt !!!
                        Dit zal ook met de 996 gebeuren.

Als de auto in mooie, ongevalvrije staat is en de kms kloppen (off.ohboekje)…..dan is dit een koopje !!

Anoniem

Ik vraag me af het niet dezelfde was als degene die ik hier heb gezien. Stond op kapaza, maar de aankondiging is nu wel al weg. Maar het was wel diezelfde kleur. Ben er zelf nooit gaan naar zien, maar ik dacht iemand anders van het forum wel. Leek wel een mooie kleur, maar ik vond het te mooi om waar te zijn (die prijs voor een wagen met zo weinig km’s).

het is een fijt dat 996 zijn waarde heel slecht of bijna niet houd maar dat is zeer weinig voor een auto met weinig km …ik zou zeer voorzichtig zijn 😉

Ik meen dat deze wagen al eens ter sprake gekomen is in het topic ‘mobile of ebay koopjes’. gebruik de zoekfunctie eens.

Phonetrader is mijn vriend, help hem even he mannen !!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.