wie kent er dc uit kuurne

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen wie kent er dc uit kuurne

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • hij is in orde tegen januari, er is geen haast bij hoor 🙂
      zo kan hij op zijn gemak in orde zetten

Anoniem

Ik heb hem daarnet nog zien staan bij DC. Ik passeerde er vanavond en hij stond mooi te blinken in de vitrine met een plakaatje “verkocht” aan de voorruit.
        Proficiat met de aankoop hé, wanneer haal je hem af?

[quote=”S2″:1y4ceksa]Heel mooie wagen !!!

De lak ziet er op de foto’s ok uit, maar dat zal wel niet zo zijn anders zou je niet moeten herspuiten 🙂

Maar wij willen meer fotootjes (interieur?)[/quote]

S2

Heel mooie wagen !!!

De lak ziet er op de foto’s ok uit, maar dat zal wel niet zo zijn anders zou je niet moeten herspuiten 🙂

Maar wij willen meer fotootjes (interieur?)

VERY NICE!

om van te smullen die 356A 8)

Proficiat ❗

bedankt voor de info.
                  Een 356 A van 58′, 100% origineel maar moet wel nog herspotenwerden;

heb er al es mee onderhandeld…zeer correct, perfect werk en mooie auto’s. Prijs is navenant

Anoniem

idem hier maar ik moet zeggen dat de laatste resto die ik bij hem gezien heb meer dan 100 % is. Echt heeel schoon werk.
                      Maar inderdaad altijd iets duurder dan anderen. 😥

[quote=”Bjorn”:2x3lne8u]Ik ben al eens gaan kijken , heeft mooie wagens staan maar is volgens mij veel te DUUR !!
                        V.b : 911sc 1979 2de eigenaar € 21500 ( zot )[/quote]

Had er persoonlijk het zelfde gedacht over . . .

Ik ben al eens gaan kijken , heeft mooie wagens staan maar is volgens mij veel te DUUR !!
                          V.b : 911sc 1979 2de eigenaar € 21500 ( zot )

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.