wie kent er deze 964 targa turbolook

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 wie kent er deze 964 targa turbolook

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • neen Johan Dekens heeft mij de uitleg gegeven die ik hem vroeg .
      als er anderen zijn die de informatie willen vraag het hem via privé @mail.
      maar ik zeg niets 😳

tis gewoon zelf ene rara die dekens

Ik dacht er eigenlijk net zo over.
          We zijn hier toch om elkaar te informeren en eventueel te waarschuwen.
          Dat geheimzinnige komt een beetje raar over

Anoniem

[quote=”sunshine”:1vylrhj2]bedankt johan voor de uitleg via mail.[/quote]
            Jamaar hela, nu maken jullie ons toch wel heel nieuwsgierig. Misschien een tipje van de sluier ? Anders heeft een forum weinig zin…

bedankt johan voor de uitleg via mail.

[quote=”AutosDekens”:19tydy59]Ik ken de wagen…
                Details enkel via mail.[/quote]

Dat klinkt niet echt positief want als alles naar jouw wens was stond die bij jou 🙄 😕

Anoniem

Tiens, misschien heb ik nog een gat in mijn cultuur: is die dubbele uitlaat nu origineel of niet op zo’n “widebody” ? (ik ging er zomaar van uit dat het niet origineel is, maar de turbo heeft ook een dubbele, dus…)

Ik ken de wagen…
                    Details enkel via mail.

Right!

Juist 😉

Anoniem

[quote=”Bjorn”:18vrrxgu][quote=”fdeville”:18vrrxgu]Omdat een 964, behalve als het een turbo is, bij mijn weten maar een enkele uitlaat heeft, links achteraan.
                          Of vergis ik me en heeft een turbolook ook origineel een dubbele ?[/quote]

Een 964 heeft toch een uitlaat rechts achteraan?? 🙄 ( als je achter de wagen staat )[/quote]
                          ik bedoelde mijn andere links, dus rechts 😆

[quote=”fdeville”:pu5vz0p0]Omdat een 964, behalve als het een turbo is, bij mijn weten maar een enkele uitlaat heeft, links achteraan.
                            Of vergis ik me en heeft een turbolook ook origineel een dubbele ?[/quote]

Een 964 heeft toch een uitlaat rechts achteraan?? 🙄 ( als je achter de wagen staat )

Anoniem

Omdat een 964, behalve als het een turbo is, bij mijn weten maar een enkele uitlaat heeft, links achteraan.
                              Of vergis ik me en heeft een turbolook ook origineel een dubbele ?

en waarom fdeville ( uitlaat )?
                                ja stefx911 heb ook liever een manuel ….!
                                maar de turbolook zie ik heel graag 😀

Anoniem

Inderdaad lijkt het een mooie te zijn, maar persoonlijk zou ik hem niet moeten hebben wegens niet originele de dubbele uitlaat.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.