wie kent er dit !!!???

Home Forum Porsche Talk wie kent er dit !!!???

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • inderdaad knoet! Persoonlijk weet ik dat er nog forumleden zijn bij wie de interesse (of verwondering) gewekt was door dergelijke aanbiedingen, maar we hadden allemaal eerder zo iets van ‘dit is inderdaad te mooi om waar te zijn’… dus beter niet riskeren…

trouwens, aangezien ikzelf familie genoeg heb in Duistland, heb ik in het verleden nog geïnformeerd of mijn wagen aldaar in te schijven… maar uiteindelijk was vaak het sop de kool niet waard, omdat enerzijds wel de krapuleuze rijtaxen van alhier vermeden werden, doch anderzijds de verzekeringspremies in Duistland beduidend hoger lagen! En aangezien het in mijn geval niet om een nieuwe wagen ging (en dus de BIV niet meespeelde in deze berekening) was het de moeite niet…

Als je denkt… dit is te goed om waar te zijn… dan is het meestal ook zo 😀

15 jaar is genoeg al voor de ingebruiksteling taxe nog niet voor de jaarlijkse wegentaxe ,
          het grote probleem is dat je de wagen nooit ziet en uw geld ook nietmeer 👿 👿 👿 😉

Heb het eens allemaal gelezen, blijkbaar niet te vertrouwen. Ook beetje een vreemde manier van werken, wel mooie site.

Want hoe zit dat nu weer met de taxen en belastingen. Je kan een wagen inschrijven in duitsland (bv een sl550 voor 250euro per jaar), interessanter dan in België maar dat kan alleen als je ginder een zaak hebt of je domicilie. Nu wordt er daar wel 1% van de waarde van je wagen bij je loon geteld (per maand) waar je belasting op betaalt dus of het veel verschil maakt??? Tevens riskeer je als je in België woont en duitse plaat hebt om een boete te krijgen als ze je tegenhouden…
            Hier zie ik vele luxemburgse platen rondrijden maar die gast die ik gekend heb had dan ook zijn domicilie in Luxemburg en werkte in België en had hier een studio…

Denk enigste oplossing om taxen te mijden is wachten tot wagen 25j is, duurt wel lang, vroeger was er nog vanaf 15j maar dat is al lang niet meer bestaande 🙁

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.