Wie koopt wat en waar?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Wie koopt wat en waar?

• Maker
    Discussie
  • Zoals velen hier ben ik eigenlijk benieuwd wie wat en waar koopt. Dan denk ik aan Porsche accessoires maar ook aan OEM en aftermarket items.

Laat jullie gaan zou ik zegggen :driver:

Porsche Accessoires koop ik soms origineel maar ook via Amazon. Porsche onderdelen OEM en aftermarket via Porsche dealer maar ben ook benieuwd naar de service via PelikanParts die toch ook heel wat hebben, zo te zien op de website.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Met in Europa aangekochte spullen (via Ebay) heb ik ook nog nooit problemen gehad. Allez, ik hoop dat het goed komt met mijn aankoop.
      Anderzijds, voor veel van die zaken kan je precies beter bestellen bij een dealer. Aankoop + verzendingskosten en je zit aan dezelfde prijzen of hoger.

Hopelijk voor jou is’t een officieel “Martini Racing” product.
        Heb ook ooit zoiets gewonnen op eBay en ipv mijn hemdje te krijgen mocht ik me gaan verantwoorden voor heling van gestolen goederen. 😐

Ik probeer er op te letten dat’t uit de EU komt.
        Ooit een boek gekocht (ook via eBay) voor 0,99$, eer ik het boek in mijn handen had was ik 30 Euro kwijt aan invoerrechten, boetes etc…

Dan is’t makkelijker en goedkoper van in Europa ietsje meer te betalen.

Met bestellingen in de usa is het precies niet simpel. Begin april iets (sweater van Martini Racing) ‘gewonnen‘ op ebay, 3 weken later nog steeds niet aangekomen.

Iemand goede ervaring met de aankoop van kleding en andere Porsche-spullen bij één of andere internetwinkel?

XXX

Heb vorige week Rose Passion gebruikt om versterkte kofferpompjes te bestellen. Inderdaad makkelijk te vinden op de site prijsgunstig en snel geleverd.
            Had de tip gekregen van een forumlid.
            Met sites van buiten de EU, moet je dan geen rekening houden met douanekosten? Als zij je pakje viseren dan plakken ze er een extra kost op, 10,-€ om het te openen en terug dicht te plakken en dan de berekende douanekost, importkost,… of hoe noemen ze die pluimerij nu ook weer. 👿

Ja, diene RosePassion ziet er heel interessant uit!

Mooie website ook.

Is dat allemaal OEM gerief dat die verkopen ?

Heb al bij verschillende e-stores spullen besteld.

elferteile.de , FVD.de, Design911.co.uk

Maar er steekt er 1 uit die alles verslaat qua gemak, service en vooral prijs !

http://www.rosepassion.com

Al de schemas staan online, gewoon op onderdeel klikken en je ziet onmiddellijk de prijs + beschikbaarheid, en dit voor bijna alle modellen van Porsche.

Geert.

Pelicanparts.com is best goed. Ook de aftersales ondersteuning is dik in orde. Zo heb ik zelfs een tijdje gemaild met de eigenaar over een issue met mijn reverse proxy en hun website (IT geek stuff). Ook geven ze snel antwoord op vragen rond bestellingen etc.

Het enige dat vervelend is is dat de stukken soms lang onderweg zijn owv onze douane (3 dagen onderweg en 3 weken in de douane) en de extra taksen die je moet betalen om de spullen in te voeren.

Porscheshop.co.uk is ok qua prijs en bestellingen komen snel aan. Aftersales ondersteuning is minder als het wat ingewikkelder wordt…

Andere aanraders (qua service) zijn

http://www.renntech.info/

Elephant Racing Home

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.