Wie overwintert er ??

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie overwintert er ??

• Maker
    Discussie
  • Dit weekend ga ik mijn porsche klaarmaken voor zijn winterslaap 😥 😥
    Zijn er hier mensen op het forum die heel de winter blijven doorrijden met hun Porsche??

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • In de winter rij ik er juist zo goed mee als in de zomer, alleen niet bij sneeuw of als er gestrooid is, maar voor de rest … lekker schuiven 😆

Dit jaar ga ik ook nog met haar blijven rijden, net als vorig jaar omdat ik er tijdens de zomers niet veel mee gereden heb (… 12.000km op 2j mag wel meer zijn 😕 ) enkel als het weer niet te erg is natuurlijk en zonder pekel…
        Het volgende jaar zien we dan wel, hangt ervan af of ik in winter wel tijd heb om ermee te rijden…

weer of geen weer rijden met die 911, open als het niet regent nogwel!
          (en dan nog)
          Een muts en goede jas in de winter doen wonderen.
          En van de verwarming valt zowiezo al niet te klagen.
          Maar ik begrijp dat andere daar anders over denken hoor.

1) 930 op stal
            2) 914 winterslaap(tegen de roest)
            3) 993 car 4 cab rijden maar 😀

[quote=”Bjorn”:em2hv4nq]Dit weekend ga ik mijn porsche klaarmaken voor zijn winterslaap 😥 😥
              Zijn er hier mensen op het forum die heel de winter blijven doorrijden met hun Porsche??[/quote]
              Tuurlijk blijf ik het hele jaar door met de P. rijden. Een Porsche is gemaakt om te rijden hé 😉
              Als er gestrooid wordt blijft ie wel op stal, maar koude en regen mogen normaal gezien geen probleem zijn, toch?!

Anoniem

Vroeger, met de 944, reed ik weinig in de winter (een beetje bang voor “uitschuivers”…). Daarom dat ik de C4 gekocht heb met als bedoeling om er in alle weer mee te rijden, hoewel ik het natuurlijk niet ga zoeken: als ik ‘s morgens zie dat het rotweer is dan neem ik toch een andere wagen. Maar ik moet toegeven dat ik momenteel uitkijk naar de eerste sneeuwbui 8)

1)turbo is al in winterslaap vanaf eind september tot maart.
                  2)speedster mag zondag (indien het niet teveel regen) nog een laatste uitstap doen naar het circuit te Croix en Ternois.(afsluit Porscheseizoen
                  2006 Porsche club Tourçoing) dan in winterslaap tot april
                  3)SC blijft in de winter op de weg. oldtimerwegenbelasting 😀

Yep, ik kom er ook mee buien in de winter, waarom niet ?

Ook met de motor reed ik vroeger in de winter. Als het maar droog was en er geen zout op de weg lag.

Toch zonde om er niet mee te rijden alleen maar omdat het koud is.

Is trouwens beter voor de wagen als hij regelmatig rijdt

Dito hier.
                      Als het niet te slecht is (liefst droog) komt ze zeker van stal 😉

[quote=”Bjorn”:ahkygu9c]Zijn er hier mensen op het forum die heel de winter blijven doorrijden met hun Porsche??[/quote]

🙄 ja hoor hij kneurt net zo goed in de winter als in de zomer 😆
                        Natuurlijk wel alleen indien er NIET gepekeld is en de weg droog is ❗
                        En iedere keer in het sop na een rit he ❗
                        Zo hou ik de batterij tenminste lekker op spanning zowel die van de P als die van mezelf 😆 😆

Jaja, elke dag tenminste naar het werk heen en terug …

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.