wie, wat ,waar ? tt 4 satelietalarm voor 991met de nodige keuringen en attesten

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 wie, wat ,waar ? tt 4 satelietalarm voor 991met de nodige keuringen en attesten

• Maker
    Discussie

• Nelis
    Deelnemer

tt -4 ? iemand ervaring mee of eigenaar van ?
      er hangt een abonnement aan

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • dank u

Bijna geen verschil tss TT3 en TT4 :salut: :salut: :salut:

TT1 (voordien : CJ0-autonoom) : Alarm zonder bestuurdersherkenning noch verhinderen van herstarten.
            TT2 (voordien : CJ0-geintegreerd) : Alarm met bestuurdersherkenning maar zonder verhinderen van herstarten.
            TT3 (voordien : CJ2-autonoom) : Alarm zonder bestuurdersherkenning maar met verhinderen van herstarten.
            TT4 (voordien : CJ2-geintegreerd : Alarm met bestuurdersherkenning en met verhinderen van herstarten.

ik weet het , er bestaat een satelietalarrm TT-1
              maar het moet een TT -4 zijn met oa stil leggen auto vanop afstand

Opc raad mij TT4 af en zegt dat TT3 veel gemakkelijker en even veilig is. :salut: :salut: :salut:
                Bij TT4 moet nog een code ingegeven worden voor je start geloof ik, ben nie zeker :salut: :salut: :salut:

verzekeraar vraagt om een satelietalarm te installeren .
                  7 dagen de tijd ervoor

nooit van gehoord…. 💡 , heb je er een link van misschien ❓

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.