Wie weet wat hier onder zit ?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Wie weet wat hier onder zit ?

• Maker
    Discussie
  • 8)
    En nee, deze keer is’t geen Calibra !

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • aircooled tennis shoe car ?

rbk.jpg

Heb je niet nog fotop’s vanuit andere hoek?

grtz Geert 😉

ik snap dat dus echt niet… als je zoveel geld en moeite in een ombouw steekt, dan moet men voor datzelfde geld toch al een ander model Porsche kunnen kopen? Bvb een mooie 944 of zo? Dit is toch echt wel iets voor de klasse ‘ik wil wel maar kan niet’-mensen… die persé willen doen denken dat ze met een recente Porsche rijden, maar het zich in de verste verte niet kunnen permiteren 🙄

Doet me een beetje denken aan die omgebouwde Toyota MRII die nu al een hele tijd op Kapaza staat, die een Ferrari Modena moet voorstellen. Best wel knap gedaan, vanuit technisch standpunt een mooie prestatie, maar voor een vraagprijs waar men een echte 308 of 328 voor kan vinden? Wie steekt daar dan zoveel geld in? Blijft me verbazen…

Wim

Zo iets. 😉

hoe ziet zo ne camry er dan uit in normale versie??

Nenee ! 😆
                Het *is* een Toyota Camry !! 8)

Ne oude Pontiac Fiero ofzo?

Ne Camry ! 8)

Meer weet ik er ook niet van hoor.

Wim

Toyota carolla. 🙄

Nope !
                        Erger !! 🙂

Wat voor een gedrocht is dat 😯
                          Dan was die ombouw met die Calibra véééééél beter gelukt .
                          Maar een antwoord op de vraag .
                          Een gokje . Een Chrysler Neon ❓

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.