Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Wie ziet het verschil?
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 4 maanden geleden door 013amc.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
De grasmaaier is verdwenen ? 😆
[quote=”SidewindR”:321xfx98]Heb eindelijk eens de tijd gehad om wat fototjes te nemen van mijn “vernieuwde achterkant”.
Wie ziet het verschil? 😀
SidewindR.[/quote]
[quote=”SidewindR”:pinxeum5]Nenee, dat was er altijd al 😉
De reden waarom ik dat hier zo gepost heb was een oud topic waarin hetvolgende gezegd werd:
[quote=”Mushroom, Vr Mrt 10, 2006 12:17 am”:pinxeum5]Persoonlijk zie ik op een 911 liever 2 uitlaten uit elkaar ipv tegen elkaar, maar om de “poep” van je 911 zonder veel kosten zoveel mooier te maken moet je gewoon dat spuuglelijk plastieken prul met die “B” en dat vlaggetje op verwijderen !! 🙂 [/quote]
Vandaar dus, Mushroom, nu staat hij volledig naar uw zin he 😉 [/quote]
I rule !! 8)
En ik heb er maar 2 jaar en een klets moeten op wachten !! 😉
Ik dacht het gisteren nog hoor : “Hoe zou het nu eigenlijk zitten met die witte waarvan ik gezegd had dat …”, et voila, ‘t blijkt de jouwe te zijn ! 🙂‘t Resultaat is knap hé ??
Ja die extra gaatjes in bumpers vallen niet echt op maar als je weet dat ze er zitten kan je je daar fameus aan ergeren 😕 (Ik had er ook vooraan een paar te veel net naast nummerplaathouder maar werd weggewerkt bij herspuiten bumper).
Mooi dat alles er nu strakker uitziet Olav, want gaatjes zijn goed maar ze moeten op de juiste plaats zitten 😛
Oei oei oei Stef!!!
Zelfs de oude garde op’t werk durft zich daar niet over uitspreken 😆
M.a.w. ik weet het nog steeds niet 😉
[quote=”Rufie”:shik7qti]Wat heeft den Dave nu eigenlijk gewonnen ?[/quote]
Het antwoord op de vraag: “Hoe lang bestaat H&S nu al in België”
Nenee, dat was er altijd al 😉
De reden waarom ik dat hier zo gepost heb was een oud topic waarin hetvolgende gezegd werd:
[quote=”Mushroom, Vr Mrt 10, 2006 12:17 am”:io2kmxcv]Persoonlijk zie ik op een 911 liever 2 uitlaten uit elkaar ipv tegen elkaar, maar om de “poep” van je 911 zonder veel kosten zoveel mooier te maken moet je gewoon dat spuuglelijk plastieken prul met die “B” en dat vlaggetje op verwijderen !! 🙂 [/quote]
Vandaar dus, Mushroom, nu staat hij volledig naar uw zin he 😉
Denis, niemand had die gaatjes ooit kunnen zien hoor want ze zaten verborgen onder die grote nummerplaathouder 😈
Het is geen import, Belgische wagen oorspronkelijk van bij Carrera Motors. Je kan de sticker nog op het achterraam zien 🙂Groetjes,
Olav.
Ben ik blij dat ik gewacht heb op de oplossing zeg. 8)
Want die gaatjes had ik zeker nooit gevonden. 🙄 😉De gaatjes zullen waarschijnlijk gemaakt zijn toen de wagen in Duitsland ingeschreven was ❓ Die platen en houders zijn daar veel groter.
Is het een import ?😆 Sorry voor mijn kleine pesterijtjes 😈
Sommigen zitten er idd heel kort bij!
Even samenvatten:
De DANSK dubbele uitlaat klopt, maar da’s al een tijdje, dus tel ik niet mee 😉
Wat is er dan veranderd? De achterbumper had een paar gaatjes die onder de vorige lelijke grote nummerplaathouder zaten. Luc had dat enkel nog maar bij modeljaar ’87 tegengekomen, maar waarom ze daar zaten weten we niet. (Iemand?) Nu kon ik dus geen smalle nummerplaathouder plaatsen omdat die gaatjes dan zichtbaar waren. De rubbers links en rechts (vanaf nr plaat verlichting lopend naar de accordeons) en vooral de bevestigingen aan de bumper ervan waren ook aan vervanging toe, EN, reeds van bij de vorige eigenaar, er was rechts achter onderaan een kras-groef-beschadiging.
Heb dus de gaatjes laten dicht maken, de rubbers laten vervangen en die schade laten herstellen en het geheel laten herspuiten met dit als mooie resultaat. Hij staat echt veeel beter vind ik met die smalle nrplaat houder!Voila, dat was het dus! 😉
Vermits Dave er als eerste het dichtste bijzat heeft hij gewonnen 🙂
Groetjes,
SidewindR.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.