Wielkastrandjes rollen of uitslijpen.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Wielkastrandjes rollen of uitslijpen.

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

weet iemand waar ik omg. Sint-Niklaas terechtkan om m’n wielkastrandjes te laten rollen of uitslijpen?

heb m’n 944 bij ATAF laten rollen, maar bij die wagen kon het geen kwaad dat de lak barstte 🙂

ben dus nu op zoek naar een carrossier, waarbij volgens mij het risico op barsten misschien minder
    groot is dan bij een Audio-installateur :mrgreen:

Groetjes,
    Johan

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Iemand met kennis van zake kan perfect rollen zonder lakschade .
      Ervan uitgaand dat de wielkassen niet rot zijn of niet geplamuurd zijn .
      Uitslijpen is uit den boze .
      Nooit doen .
      Een omgerolde rand kan steeds terug gelegd worden .
      Maar geslepen is weg en weg komt nooit meer terug .

0

Cornelis in Temse (industriepark) heeft een sterke reputatie.
        Persoonlijk een goede ervaring mee (weliswaar niet met de P).
        Ciao,
        Luc

0

Gisteren de velgjes al eens gepast en tot de conclusie gekomen dat de achterste
          al uitgeslepen zijn 🙂

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/SCCharleroi/DSCN0894_zps4a7281ae.jpg[/IMG]
          [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/SCCharleroi/DSCN0893_zps435a266a.jpg[/IMG]

heb even gekeken met 21mm spacers voor, dan zit de velgrand op een 3-tal mm van de veerpoot
          af, dus kan vooraan toch mss beter ook uitslijpen.

(sorry turbo, voorlopig nog zonder de RS-centercaps :mrgreen: )

0

Mja, de 944 was een verhaal apart, daar lag de lak denk ik een 2tal mm dik op :mrgreen:

Maar had her en der al gelezen dat slijpen het beste was om het risico op barsten bij
            oudere lak te vermijden.

0

Als ze het vakkundig omrollen barst de lak toch niet ❓

Ik zou dan omrollen prefereren t.o.v. slijpen … A: steviger en B: hoef je het niet na-te-behandelen 💡

0

johan
                Tot onlangs heb ik st-niklaas gewerkt en met deze Carrosserie hebben we altijd gewerkt.

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.